Marius-sokk?

Mialille

Forumet er livet
Nån som har oppskrift?

Ingen??? [8|]

har jeg også leita etter i hele dag, men finner ikke..så tenker jeg tar utgangspunkt i en vanlig sokk og så prøver og lage "mitt eget" mønster på den... så gjennstår det å se om jeg får til det da...hehe.. si ifra om du finner da;)

Skal si ifra ja. [;)]
Har sport på generelt også, og på terminforumet mitt. Uten svar..

da får vi prøve å lage en selv;) men jeg har googla det da, og finner mange forskjellige, men ingen oppskrifter... men får jo inspirasjon av å se hva andre har laga da, så får jeg prøve å få det til selv også:)

Muligens æ får nu. [:)]
Ei venninna av meg har kanskje.

* krysse fingran * [:D]

åh, heldig:) må bare si ifra om du har lyst til å dele;)

Ja, klart det. [;)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Jeg mener jeg har noe alla det. i ett hefte fra vikinggarn. Skal lete og se, så kan jeg evt scanne det inn på pcen i morgen og sende dere.

Ja, takk. [:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Jeg mener jeg har noe alla det. i ett hefte fra vikinggarn. Skal lete og se, så kan jeg evt scanne det inn på pcen i morgen og sende dere.

hadde hvert supert:)

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Sandnesgarn:

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=203794&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

[:)] Hvis du er på utkikk etter gratisoppskrift så ville jeg heller prøvd å omgjøre en vanlig sokkeoppskrift til å passe med marius"borden" :) Vil ikke tro det er verdens vanskeligste jobb.

se der ja...akkurat sånn jeg vil ha! ;) thank u:D

Takk. [:)]

Fant disse bildene på Strikkeverden, men dessverre ingen oppskrift....

Back
Topp