Marit83`s tid mot graviditeten

Marit 83

Elsker forumet
Jeg slutta på p-pillen 28.april. Har hatt tr en gang innimellom og skal ha tr igjen førstkommende søndag...nesten så jeg har en mistanke om at det er noe pågang her, for MAKAN til sur jeg har vært i helgen...og trøtt...jeg og kjære hadde en diskusjon på fredag og jeg ble så jææævli sinna på han...og det var liksom ikke store greia heller...var sinna til I DAG jeg...så langsint pleier jeg ALDRI å være...og sovna PAL på sofa`n etter middagen...hmmm...krysser fingrene [:D] 
 
Næmmen vennen!!!!!! [:D]

Så koselig å se deg aktiv her inne! [:D]

Krysser fingre for deg!
 
ORIGINAL: HanneHM

Næmmen vennen!!!!!! [:D]

Så koselig å se deg aktiv her inne! [:D]

Krysser fingre for deg!

 
Prøver så godt jeg kan, men har ikke så mye tid til å sitte å trykke her siden vi driver å bygge hus [8|]
Synes det er veeeeendlig hyggelig at du også er her [:D]
Hvordan lager jeg deg som sladdrevenn da? Er jo sladrevenner fra før og vi, så [;)]
 
Vet ikke om det er bare innbilning, men er litt sånn småekkel baki korsryggen nå...hmmm...er såååå spent på om TR kommer eller ikke på søndag...
 
Ojojoj!!! Krysser så fingrene for dere! Har jo hatt en god følelse vettu.. [:D]

Skal jeg få noen til å lage sladrevenn "logo" til oss, som vi kan han i signaturen?
 
ORIGINAL: HanneHM

Ojojoj!!! Krysser så fingrene for dere! Har jo hatt en god følelse vettu.. [:D]

Skal jeg få noen til å lage sladrevenn "logo" til oss, som vi kan han i signaturen?

 
Blir spennende å se ja [:)]
Kan godt lage en slik logo ja [:D]
 
Jeg lurer på hva IKM er fornoe jeg....? [8|] Har klart å klekket "kodene" EL og TR nå...hihi...men IKM...næh...aner ikke... [:-]
 
Kjenner for tiden at det er jaggu bra vi skal til å lage en bebis til nå, for dæææh, som jeg må underholde jenta mi til tiden nå om dagen... [8|] 4 1/2 år og veeeeeeeeeldi mamma-klein...
 
IKM= Ikke kommende mensen :P

Lykke til masse med ny dagbok og prøving til deg også!![:)]
 
ORIGINAL: *MK*

IKM= Ikke kommende mensen :P

Lykke til masse med ny dagbok og prøving til deg også!![:)]

 
Åja, hehe...det var sååå lett [:o][:D]
Takk-takk [:)]
 
Da kom TR i dag tidlig... [&:] Jaja, vi gjør ett nytt førsøk da [;)]
Ble på en måte litt skuffa nå, for jeg ble gravid på andre syklus sist...hehe...vet jo at det er veldig tilfeldig da men...[8|]
 
OIOIOIOIO JEG HAR FAGPRØVE I DAG [8|]
Gruer meg som svarte!!!!!
Men i løpet av dagen er jeg altså ferdigutdannet
Barne- og ungdomsarbieder [:D]
 
Wish me luck!!
 
Masse masse lykke til!!!!!!!!!!!!! [:)] Det går nok kjempe bra! [:D]

Kjipt at tanta kom da, men du skal se hun holder seg borte neste mnd!! [:D]
 
ORIGINAL: HanneHM

Masse masse lykke til!!!!!!!!!!!!! [:)] Det går nok kjempe bra! [:D]

Kjipt at tanta kom da, men du skal se hun holder seg borte neste mnd!! [:D]

 
Takk, DET GIKK DRITBRA [:D] BESTÅTT MEGET GODT [:)] Er så innmari stolt av meg selv altså [:D]
 
Akkurat nå driter jeg en lang en i tanta og alt som er med gravid å gjøre...jeg er så overlykkelig over å være ferdig med utdanninga mi [:D]
 
Jeg velger å ikke skrive veldig mye her likevel jeg, prøver å få bort fokuset litt...blir jo så en ikke tenker på annet enn å prøve-prøve-prøve...og da tror jeg heller ikke at det skjer noe hvis man tenker på det hele tiden. SKal si ifra når det er i box da [:D]
 
ER JEG GRAVID?!?!?! ER DETTE VIRKELIG ETT KRYSS?!?!?!?!? HERREGUD, JEG HOLDER PÅ Å GÅ I FISTEL HER!!!!!!!!! [8D]
 
 
 
NÅ BLE DET [:D] SER DERE ETT KRYSS?!?!?!? Jeg mener jeg ser det [:D] WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE [:D]
 
Ta åsså klikk nederst til høyre på en pil, trykk ned bildet fra 100% til 50% så kommer "vinduet" på testen fram...
 
Veldig utydelig bilde da men...skal ta en ny test i morgen og ta med vanlig kamera...dette ble tatt med mobilen... MEN DET EEEEEEEEEER ETT KRYSS, SANT!?!?!?!?!?!? [:D]
 
Back
Topp