Marisafari

teamo10

Forelsket i forumet
Du har måtte sy på nytt der nede ikke sant?
Jeg lurte på om det var veldig vondt jeg................og om det gikk greit å løfte/bære etterpå?
SKal straks inn og gjøre det samme se................

ORIGINAL: teamo10

Du har måtte sy på nytt der nede ikke sant?
Jeg lurte på om det var veldig vondt jeg................og om det gikk greit å løfte/bære etterpå?
SKal straks inn og gjøre det samme se................

Hei:)
Ja, måtte det. Det grodde "åpent" etter fødselen så opererte noen mnd etterpå.. Det hjalp ikke stort desverre, er fortsatt delvis åpent:(

Det var ikke så veldig vondt egentlig. Jeg forestilte meg på en måte at det skulle være like vondt som etter fødselen, og det var det jo ikke på langt nær! Tok Paracet fire ganger om dagen i ca en uke, og det eneste jeg kjente var at det var "stivt" på en måte. Sambo tok seg en 3dagers fra jobb for å avlaste meg, så jeg bærte ikke noe særlig egentlig.. Men jeg stod opp på natta osv (sambo sover HARDT og våkner ikke) og det gikk helt fint. Hadde jo en mye lettere unge i oktober enn vi har nå da.. Det verste var egentlig å gå langt. Så det unngikk jeg til stingene var gått! (4-5 uker)

Det var godt å høre at det ikke gjorde fryktelig vondt.......
synd det ikke er i orden for deg ennå da[:'(] må være kjiipt.
Begynte plutselig å grue meg litt[:(]".............
man da går det nok veldig bra..................

Lykke til![:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Lykke til![:)]

ORIGINAL: teamo10

Det var godt å høre at det ikke gjorde fryktelig vondt.......
synd det ikke er i orden for deg ennå da[:'(] må være kjiipt.
Begynte plutselig å grue meg litt[:(]".............
man da går det nok veldig bra..................

Skjønner det godt, jeg var også et nervøst aspeløv før den store dagen. Du får vel full narkose? Da merker du iiiingenting. :)

Back
Topp