marimari

Hope

Glad i forumet
[:D][:D]Gratulerer så mye med 12 uker[:D][:D]

Henger meg på - gratulerer så mye med at du har kommet trygt over i 2. termin nå[:)]

ORIGINAL: twinanne

Henger meg på - gratulerer så mye med at du har kommet trygt over i 2. termin nå[:)]

ORIGINAL: twinanne

Åh, så koselig! En egen tråd for meg!! [:D]
Jeg har hatt så problemer med internett i det siste at har ikke fått vært her så mye.... Tusen takk for gratulasjonen Hope og dere andre! [:)]

I dag er det blitt 13 uker og det føles enda tryggere. Har hatt veldig lite graviditetssymptomer, så ultralyden for en uke side gjorde underverker for alle negative tanker. Der lå det et lite nurk og sprellet og vi kunne tydelig se både fingre og tær, helt utrolig! Jeg kan ikke forstå at han kan ligge der og sprelle uten at jeg merker noen ting. Har nå full forståelse for de som ikke merker at de er gravid før de er langt på vei...

Følger fortsatt med her inne og håper at den positive trenden fra de siste månedene fortsetter framover! Det skal den! [:)]

Masse masse lykke til til dere som har prøving og forsøk foran dere! Jeg krysser fingrene for alle og er sikker på at dere vil lykkes! [:)]

Og Twinanne, lykke til med nært forestående fødsel! Snart har du gutten din hos deg!

Klem fra marimari

ORIGINAL: snuppis!

Gratulerer med 12 uker [:)]

Back
Topp