Frk.Chicka Forumet er livet 21 Des 2007 #1 Kan du fortelle meg historien bak de 3 små søte bildene i signaturen din der [8D][8D][8D]
Marilu Elsker forumet 21 Des 2007 #2 Er mr. appelsin som kommer hjem og oppdager at hans kone er utro med herr banan. hehe... [8D]
Frk.Chicka Forumet er livet 21 Des 2007 #3 ORIGINAL: Marilu Er mr. appelsin som kommer hjem og oppdager at hans kone er utro med herr banan. hehe... [8D] Ligger det noe mer bak denne historien eller?? Hehe!
ORIGINAL: Marilu Er mr. appelsin som kommer hjem og oppdager at hans kone er utro med herr banan. hehe... [8D] Ligger det noe mer bak denne historien eller?? Hehe!
Marilu Elsker forumet 21 Des 2007 #4 hehe.. nå er da man skal dikte i hytt og pine.. Men nei det er ikke noe spesielt. Det er en fyr på et forum som sambo sitter mye på som lager sånne småserier av forskjellig frukt. Denne syns jeg er så morsom [:)]
hehe.. nå er da man skal dikte i hytt og pine.. Men nei det er ikke noe spesielt. Det er en fyr på et forum som sambo sitter mye på som lager sånne småserier av forskjellig frukt. Denne syns jeg er så morsom [:)]