MARIELLSMAMMA

tusen takk[:D] søte dere er alle sammen[:D]

Da må jeg jo spørre bursdagsbarnet hva planene er for dagen?

ORIGINAL: gnålemor

ja d er ikke så mye gitt, vet ikke om sambo kommer i heletatt heller, får ingen besøk, som æ vet iallefall,, så her blir d stille å rolig som dem andre dagene i uka...
i morgen har min bror bursdag så skal til han da familien min kommer dit i morra,,

ORIGINAL: mariellsmamma

ja d er ikke så mye gitt, vet ikke om sambo kommer i heletatt heller, får ingen besøk, som æ vet iallefall,, så her blir d stille å rolig som dem andre dagene i uka...
i morgen har min bror bursdag så skal til han da familien min kommer dit i morra,,
da blir det jo feiring i morgen iallerfall..alle bursdagbarn fortjener en fest[:D][:D]

tusen takk[:D]

ORIGINAL: Bens mamma

Gratulerer!!

Gratulerer så masse med dagen din Mariellsmamma! Håper du får en super dag vennen!

Bursdagsklem fra meg og Maja

Gratulerer masse med dagen,vennen!!!
Har tenkt på deg i dag. Hadde tenkt å sende en liten ting til deg,men har jo ikke vært ut av huset på evigheter!!![X(]

ORIGINAL: dite

Gratulerer masse med dagen,vennen!!!
Har tenkt på deg i dag. Hadde tenkt å sende en liten ting til deg,men har jo ikke vært ut av huset på evigheter!!![X(]
tusen takk snuppa[:D] trenger ikke noe jeg sjø, fikk hjem sambo i dag så alt er topp[;)]

ORIGINAL: Cahaal

ORIGINAL: Bens mamma

Gratulerer!!

Nå er det 5 min igjen
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN HÅPER DU FÅR EN SUPER DAG

Tusen takk får alle hilsninger i dag[:D] dere er så søte alle sammen[:D]

Håper du har hatt en nydelig dag!!! (Hvis gubben kom hjem så ble den vel det??[:D])

ORIGINAL: lisemor81

Håper du har hatt en nydelig dag!!! (Hvis gubben kom hjem så ble den vel det??[:D])
gubben kom hjem ja[:D][:D]

Back
Topp