Mariekjeks :)

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Har dere gitt barnet deres det?
Knerten har ikke fått,og ikke kommer han til å få på en stund heller ;)
Ei jeg kjenner hadde lagt ut bilde på FB av sin 7mnd gammel baby som fikk mariekjeks til dessert.
Personlig mener jeg den babyen heller kunne fått litt frukt eller noe ;)
 
Nei, det har han ikke fått og kommer ikke til å få det på lenge! Han oppdager vel søtsaker tidlig nok uten av vi skal introdusere det for han :p
 
Nei! Og blir forhåpentligvis lenge til.
Snuppa koser seg med frukt og skumpinner hu ;)
 
Nei, det ser jeg ingen grunn til ennå. Kjøpte en sånn Hipp kjekspakke da selv om det er litt sukker i, men smakte på en selv og de var så ekstremt søte at det får han ikke smake på lenge ennå...
 
Han har fått smake, var desperat en gang vi var i bursdag og han sutret verre enn verst. Burde kanskje dratt hjem istedet men:p Men normalt sett får han slike skumpinner, skive eller frukt til snacks:)
 
Men slik kornmo kunne han kanskje fått? Det er jo grovere kjeks uten sukker tror jeg...?
 
Jepp, opp til flere ganger :) storebror fikk vel ikke før han var 1,5, men nå er jeg andregangs Knegg
 
Har ikke fått det nei:) hun har smakt skumpinner og riskaker, det falt i smak:)
 
Jepp, opp til flere ganger :) storebror fikk vel ikke før han var 1,5, men nå er jeg andregangs Knegg

je er nå førstegangs men det har a fått flere ganger :) men spiser nok mye oftere frukt.... slike skumpinner dere snakker om har je fortsatt ikke klart å finne.... :(
 
hmmm ja da veit je da hva je leter etter, da må je på vift å se, i hvilke avdeling har du funnet de??? syns je har lett i alle avdelinger i de butikkene je har vært innom.....
fader finnes ingen meny butikk i nærheten her

Vi har ingen Meny i nærheten vi heller, men instruerte sambo til å kjøpe med en gang jeg visste han skulle i nærheten av en! De er visst på samme sted som barnemat o.l :)
 
Ja, flere ganger. Han fikk Mariekjeks og størstemann fikk sjokolade kjeks i påsken :) Jeg orker ikke å være så "hysterisk" på det denne gangen. Jeg begrenset veldig på storebror og han er en slik gutt som spiser opp alt på engang og til det blir tomt. Så det hjalp ikke stort på han.
 
Back
Topp