MariaR83

JeanetteR

Gift med forumet
Tusen takk for at du (uten at du selv vet det) har gitt meg oppskriften til peanøttkaka di! [:D] Jeg har akkurat tatt den ut av ovnen og den ble himmelhøy og lukter skikkelig godt! Hvilken form bruker du på den foressten? Jeg brukte rundform nr 24 nå og måtte steke nesten 50 minutter før den var godkjent [;)]
Jeg tror jeg venter til i morgen med å pynte den ferdig. Bruker du foressten sjokoladetopping som stivner eller slik god gammeldags klisskliss?

Haha bare hyggelig! [;)] Jo du nå skal du høre, min peanøttkake eller snickerskake om du vil, den ble kjeks den! [8D] Jeg brukte langpanne for jeg fikk det for meg at det ble bedre resultat, men det ble en meget god kjeks! [;)]  Ligger i kjøleskapet ennå for sambo mente vi ikke kunne hive en så god..kjeks! [8|] Jaja [;)]

Vanligvis bruker jeg form 26 siden det er det eneste jeg har [;)] Kanskje jeg skal investere i en form 24 også så min blir himmelhøy den og! [;)]

Flink du er!!!  (syns du kan sende et stykke peanøttkake til meg [8D])

Jeg bruker sånn som stivner forresten [:)] syns den er best og minst klissklass [:D]

skakke snakke så høyt jeg altså, for den himmelhøye kaka jeg snakka så varmt om, den var visst ikke så himmelhøy på midten lengre
I svarte, jeg tenkte det egentlig at det var sånn stiv saus man skulle bruke, men så kjøpte jeg sånn annen bare fordi at jeg tenkte at jeg aldri kjøper den man skal, så jeg turte ikke følge magefølelsen... Jaja, jojo-det gikk jo fint liksom [8D] Sjokoladesaus blir det ihvertfall, MED klisskliss [:D]

Greit med kjeks også da du, himla gode kjeks ihvertfall [:D]

jada det går fint med klissklass!! Virker som om de er litt lugubre disse peanøttene! Mistenker at det skulle vært en liten ts hvitvinseddik oppi marengsen (sånn som i pavlovaen),slik at den blir myk inni og sprø utenpå! Jeg HADDE tenkt å lage ny kake og har kjøpt alle ingrediensene, men da jeg hadde knadd og kjevlet meg i hjel til kl 2 på natten var det IKKE fristende å begynne på ny kake!

Jeg lover å gi beskjed når jeg prøver meg på ny peanøtt kake (kjeks) å gi beskjed om den blir bedre med litt hvitvineddik oppi [:)] 

Ja dritgode kjeks!!!!!!! [:D][:D] Og super sprøe!! Bort med Maryland liksom [8D] eller de andre svære kjeksa med mega masse deilig sjokolade inni men som jeg aldri husker navnet på som liksom skal være hjemmelagde og oppskriften står på pakken [8|]

Back
Topp