Mariannek!

munter

Forumet er livet
Må bare si at fødselstråden du har laget er helt topp!!

Har sett på andre at de bruker masse figurer og jeg synes det er forferdelig forvirrende,
men denne du har laget er kjempe fin!!

Synes du fortjener skryt for denne (også, blir vel riktig å si).

Klem til deg.

Er så enig med deg[:)] Hadde det ikke vært for deg så hadde vi ikke hatt orden på noen tingen her inne.

Du gjør en kjempe fin jobb

Helt enig!!
Mangen av de der fødselstrådene forstår jeg virkelig ingenting av..

Skikkelig bra vårs tråd da..Du er kjempe flink Mariannek... [:)]

Den er skikkelig oversiktlig[;)] Også så ren og ryddig...som om jeg skulle gjort det selv[;)] Dette fortjener du virkelig en STOR takk for...

Helt enig med de andre her![:D]

Ja, den er kjempe fin! All ros til deg MarianneK!

Signerer de over!! [:D]

signerer!! [:)]

Godt at vi har deg her inne til å holde orden på listene [:D]

signerer alt som har blitt sagt[:D][:D][:D]

TIL MARIANNEK OG SOFIE:

når det snart blir sladre tid for oss... vill bare si at jeg har kamera telefon, slik at dere kan sende bilde av bebisene til meg med sladringen HVIS dere vil når de kommer, så skal jeg legge inn...

har dere? så jeg vet om det har noe for seg å sende bilde til dere? jeg sender sikkert til dere begge når det skjer noe her.. så legger dere inn ettersom hvem som er pålogga!

takk for at dere vil være mine sladrevenner!! *klem*

Du gjør eg kjempejobb med listene ja!!!

Hva skjer når MarianneK skal føde?

må si som alle andre her,du er kjempe flik mariannek

Du gjør en kjempejobb, Mariannek!!!!!!!!

All ære til deg[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN......
Bli helt rørt nå jeg.... [;)]
Ble helt tom for ord... Dere er så skjønne....
Takk for dere liker det jeg gjør..... Setter stor pris på å få høre det.... [:)]

Når jeg føder tengte jeg at dere kansje kunne lage en "huske tråd til Mariannek", slik at jeg bare kan gå inn på den når jeg kommer hjem igjen.. Slik at det liger gratulasjons linker der til de som har født samtidig som meg og slikt...  Så setter jeg det bare inn når jeg er tilbake. Vist dere skjønner hva jeg mener?

Hege s: Du skal bare sende bilder til meg.... Skal sende bilde til deg også når han kommer ut...

Henger meg på alt skrytet til Marianne K og signerer!! Du har vært kjempe flink hele veien! [:D]

flott! [:)]

Back
Topp