Marianne_mor84!!!!!

MissIndependent

Gift med forumet
Så koselig å se deg pålogget igjen!
Har ikke sett deg på en stund nå!
Hvordan går det med dere??

her er jeg igjen vettu...

har bare ikke tid til å ta turen innom her lenger...
dessuten er dataen er mareritt for tida...jeg har brukt 45 min på å betale 4 regninger idag[:@]

her går det supert...
endelig er vi ferdig med alle behandlingene for kiss-syndrom.
måtte slutte å amme for 3 uker siden.mistet plutselig næringen i melka...trodde han dreiv med tenner og hadde vondt men viste seg at han var sulten gitt...stakkars liten...

og så har han plutselig etter påskeaften kuttet ut de gode dubbene sine,så nå veit man aldri om det er 10 min eller 3 timer han sover...slitsomt

og dere da??
koslig å bli gjennkjent,blir helt rørt jeg[:)]

Oki,så bra dere har fått behandlig!
Merker du stor forskjell?

Her går det bare fint,Isak vokser og blir stor,har måtte begynne med grøt/velling for en tid tlbake da han ikke al p seg som han skulle.
Mye grining her og,jeg trodde også det var tenner,men han var jo sulten....
Men nå virker han fornøyd,bortsett fra at han den siste uka NEKTER å ta hverken pupp eller flaske[&o]

Hvordan går det med storesøs da?
Koser hun seg med lillebror?

emili er en drøm når det kommer til tobias...hun passer på og har en tolmodighet som ikke likner grisen...
er han sutrete og han ikke veit hva han vil så man nesten har lyst til å ty til tårene selv så bare setter hun seg ned og synger den ene sangen etter den andre eller tuller og tøyser så han slutter...
har tenkt mange ganger på hva jeg skulle gjort uten henne...

kattekine: ja,har vært inne på bv ganske lenge nå...så må si jeg har savnet å sitter her...og skravle med dere tuppene[:D]

Back
Topp