Marianne-mamma

pusi82

Gift med forumet
Takk for koselig livlig prat her i kveld!!!
Vi får "plage's" her snart igjen hehe
Nattinatta sove godt og drømme søtt!!
Skal gå å kose meg sammen med min kjære som for en gangs skyld ville legge seg tidlig i kveld hehe

Snakkes

nattaklem 

Takk det samme til deg også[:D]
Hyggelig at noen ville være her med meg[:D]

Bare hyggelig det vettu!!

Må komme tilbake i kveld også da![:D]

er her jeg vettu, enda en stund i allefall![:D]

Det er bra,men tror ikke jeg orker å sitte oppe så lenge i dag som det jeg gjorde i går da!![:D]

nei ikke jeg heller, skal hoppe i dusjen etterhvert.

Har tenkt jeg skal gjøre det i morgen tidlig jeg[:D]

tenkte jeg skulle varme opp ryggen litt før jeg la meg...den er slem

Sånn å forstå det,da er det godt med en dusj om kvelden[:D]

yepp så må vell stikke i dusjen etterhvert

ok,det går vel bra det vel,skal snart forlate å stelle litt med meg selv før jeg legger meg jeg også...
må barbere legger og armhuler så

ja det må til av å til

jeg ser ut som en apekatt alle steder nå synes jeg

har en pusekatt her som vist nok ikke mener at jeg skal gå i dusjen han holder meg fast og slikker på armen min "jeg kan vaske deg jeg"

har ingen katt noe lenger vi..har en hund som står ute hele tiden for han driter inne hver gang han er inne hos oss så jeg begynner å bli lei han nå

huff da det hørtes ikke bra ut...får håpe dere får den til å kutte ut det der.

Vi skal ordne isolert hundehus å slike ting til han så han kan stå ute,for han er jo snill som ett lam ellers,unga kan klatre på han og grave i maten hans mens han spiser og han gjør dem ingen ting når han er med dem å leker heller så har liksom ikke hjerte til å kvitte meg med han heller.

ikke lett å kvitte seg med dyr nei, vi har kvitta oss med noen katter, men har beholdt hannkatta.

ORIGINAL: pusi82

ikke lett å kvitte seg med dyr nei, vi har kvitta oss med noen katter, men har beholdt hannkatta.

Ja,og Bonso som hunden vår heter har enda igjen å prøve å bite etter noen voksne eller barn i det store og hele...Snillere hund tror jeg ikke det er mulig å få tak i...Når han ligger og sover og unga bruker han som klatrestativ såp bare løfter han på hodet for å se hva som skjer så legger han seg ned igjen og sover videre[:D] Verdens snilleste hund!

Back
Topp