MariaKA

Lunaluu

Gift med forumet
Ser du holder på med jillian-programmet! Hvor får man tak i dvd`en?

jeg har "kjøpt" den på en fin liten sak som heter pirate bay[8D]
Tror MariaKA har gjort det samme:)
ikke quote!

haha - jeg har fått min egen private sekretær... =) Ja det stemmer jeg kjøper kun på sjørøverhavna ;)

haha[8D] Ser du får så brae resultater (leser bloggen din) så det der frista VELDIG altså!

Men jeg skjønner ikke en dritt av piratebay, så da får det heller være[8D]

ORIGINAL: MariaKA

haha - jeg har fått min egen private sekretær... =) Ja det stemmer jeg kjøper kun på sjørøverhavna ;)

ja ikke tenk på det!
er det noe mere du trenger å ha gjort, så let me know.I´ll fix[:D]

ORIGINAL: Tihii89

haha[8D] Ser du får så brae resultater (leser bloggen din) så det der frista VELDIG altså!

Men jeg skjønner ikke en dritt av piratebay, så da får det heller være[8D]

jeg kan forklare deg det på pm, evt facebook (kanskje enklest.) skal bare trene først. send meg en FB melding, hvor du skriver om du har pc eller mac

ORIGINAL: kinersen

ORIGINAL: MariaKA

ja ikke tenk på det!
er det noe mere du trenger å ha gjort, så let me know.I´ll fix[:D]

JEI! =) okei - hmmm.... finn ut hvilken juvelen butikk i Oslo som har Englebarnasmykke så jeg kan springe ut å kjøpe det ;) hehehe=)

Jeg kjøpte på Play.com for kun 5 pund og fri frakt! Det er sånn 45 kroner det - billig billig [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg kjøpte på Play.com for kun 5 pund og fri frakt! Det er sånn 45 kroner det - billig billig [:D][:D]

det var billig det!![:)] HVis jeg ikke får det til på piratebay, så går jeg for dette[:D]

Back
Topp