Maria!

Lbaby

Gift med forumet
Tenk,¨nå nærmer det seg seriøst for din del også[:D]

Jeg føler nesten du har gått lengre siden jeg har visst om det så lenge[:D]

Gleeeder meg til nr 3 kommer, herregud... du skal ha 3 Maria!! Jeg takler til tider 2 dårlig[&o[8|][8D]

Hva blir navnet til prins nr 3? [:D]

Ja fy flate som det nærmer seg. Tiden går så fort denne gangen, når folk spør hvor lenge som er igjen må jeg tenke meg skikkelig om før jeg svarer, for jeg kommer stadig ut av tellingen!

Det blir veldig spennende å se hvordan de to andre guttene reagerer på en lillebror. Vi merket godt sjalusien når hos Adrian når Noah kom til verden. Ja tiden vil vise hvordan vi takler å ha 3 gutter [:D][:D][:D] 

Vi blir ikke enige om navn. Jeg og Adrian er enige om Jonathan. Men mannen er ikke helt overbevist enda, har begynnt å like Tobias også! Tror vi venter til han kommer, å bestemmer oss da [:)]

Ej syns ditte svangerskapet ditt her he gått kjempefort, sjøl om ej fekk vete d tidlig. [:D] Åsså e ej so spent på korsn han ser ut, for Adrian e so lik dej og Noah so lik F.

Lika Jonathan kjempegodt!

ORIGINAL: ~Tintus~

Ej syns ditte svangerskapet ditt her he gått kjempefort, sjøl om ej fekk vete d tidlig. [:D] Åsså e ej so spent på korsn han ser ut, for Adrian e so lik dej og Noah so lik F.

Lika Jonathan kjempegodt!

Tia flyyyge! Ja ej e kjempespent på ken han e like ej me! Men på ultralyd bilda i veke 18, så såg ej masse likheta me Noah! Blir vel en pappagut til [:D][:D][:D]

Jonathan e de einaste gutenavne ej vil ha, ingen andre ej kunne tenkt mej. Høres litt ut som F he tenkt å gi sej på å ver vanskli da! Han he fått tenkt på de litt no, de bruka å hjelpe [:D][:D][:D]

Mamma he begynnt å så tvil om de e en gut! Ho meina ej he jentemage, å de he ej hatt heile veien,men no vises de bedre! Ikkje dinna spisse mageforma ej he hatt me dei to andre!! Veldi rart å sjå bilda fra ej venta Noah, å dinne gongen, ser ut som ej e 2 meter i bredda frammeifra i ditte svangerskapet [8D][:D]

No huska ikj ej ka mage du hadde da du gjekk me Adrian, men ej ser at du he en heilt anna mage enn me Noah. Men he dåkke fått det 100% bekrefta at d e gut da eller va d litt tvil? [8D]

Sku d nå vise sej at d bli ei jente, so fær du berre komme og hente kle me mej. [8D]

Og ej tvila ikj i d heile tatt på at du klare å få gubben t å slutte å vere vanskelig. Ekje sta du...[;)]

Ho va veldi sikker ho so sa de va gut på ultralyd! [:D] 

Ej sta nei?! Neeeisj da!!! [8D][:D][:D][:D]

ÅÅÅÅ Jonathan er kjempe fint
Spenndene å se om det kommer en jente ut da[8D][8D][8D][8D]

Back
Topp