:maria på dag 31

MNJ

Elsker forumet
ja......
........da har jeg nådd dag 31, som er det lengste syklusen min noensinne har vært på.
fortsatt ingen tegn til tante [:@], for min del kan dette gjerne fortsette[:D]

*oppblåst mage
*litt ømmere, STØRRE og liksom sprengte pupper
*tiss tiss tiss tiss tiss

kanskje tester vi i morgen.....eller kanskje drar vi den litt lenger.

hilsen dødsspent :maria[:D][X(][:D]

he he, da vet jeg hvordan du har det[:D]Aldri hatt så lang syklus som denne gangen, og venter egentlig bare på at tanta skal komme. Føler i grunn ikke at ho er på vei heller men... Tomt for egg kanskje?[:D] Skal ta en test på fredag jeg når jeg er hos gynekologen. Tør liksom ikke helt å håpe på at jeg er gravid, men muligheten er jo absolutt tilstede! Er liksom mer forsiktig enn vanlig, og veldig obs på magen, hm hm. Drømmer ofte at jeg gravid også...helt snålt[:)] Har ikke hatt mens siden 2 januar faktisk, skulle hatt den i februar, men den har uteblitt. Neg  test 11 februar, men etter den har jeg ikke testet mer... avventer til på fredagen og hører hva gynekologen har å berette[;)]

oi.....så spennende da tweety78!!!
det blir sikkert godt å få komme til gynekolog og få sjekka hva som skjer der inne[:)]
lykke til!

Håpet er fortsatt lysegrønt [:D][:D][:D][:D]

Du har en helt utrolig tålmodighet.

Lykke til[:D]

ja, blir godt å komme til noen som kan fysisk se hva som foregår inni her, he he. Må innrømme at jeg tenker på dette veldig mye om dagen[:D] men morro er det da! Gleder meg som en liten unge, hi hi!
Og jeg finnes ikke tålmodig, om den var ment til meg,
he he[:D] Ble bare så skuffa siste gangen jeg tok testen , som var negativ, og tenkte med meg selv at dette ikke kom til å bli bra for meg i lengden, det å bli for opphengt i dette. Litt bedre om jeg bare tar ting som de kommer, og slapper av i kropp og sinn[:)] Men er jo spent som bare det... hi hi!

hehe du er så artig du lillemor82[:)]
men selvfølgelig......vi vil jo ikke at du skal dø!

Back
Topp