Maria Mena

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Kan virkelig snakke for seg.
Jeg liker henne. Åpenhjertig og god.

Et fint forbilde er hun også.

Jeg så henne på det nye programmet med Bjørn Eidsvåg nå, og da hun snakket om Bestefaren i himmelen, begynte tårene mine å trille. Og kjæresten min måtte snu seg vekk, for han hadde hørt nesten samme historie før. Bare fra meg.
Så jeg liker Maria Mena <3

Har dere noen sånne? Som dere respekterer og synes er flotte. Kjente personer altså.
Jeg har mange, men i dag er det bare Maria for meg :)

elsker henne! og Bjørn Eidsvåg også. Han kunne jeg hørt på en hel uke til endes. Pratende altså. Helst ikke syngende:)

Jeg blir deprimert bare jeg hører sangene hennes på radioen. Alt er så sårt og trist og leit og fælt... Dama er sikkert grei nok, jeg bare fikser ikke den musikken og budskapet. Livet er ikke så ræva.

LilleLavendel skrev:
elsker henne! og Bjørn Eidsvåg også. Han kunne jeg hørt på en hel uke til endes. Pratende altså. Helst ikke syngende:)

Hehe!
Jeg er glad i en syngende Bjørn Eidsvåg også jeg :) Funker gull sammen med øl og gode venner.
Men helst pratende, ja. Helt klart.
Tror det der kan bli en fin lørdagsunderholdning fremover :)

Labambie skrev:
Jeg blir deprimert bare jeg hører sangene hennes på radioen. Alt er så sårt og trist og leit og fælt... Dama er sikkert grei nok, jeg bare fikser ikke den musikken og budskapet. Livet er ikke så ræva.

Og det sa hun nå.
At nå var hun ferdig med å finne noen å skylde på. Ferdig med å være sint.
Neste plate heter Victoria, og låtene skal vise mer styrke.

hehe, joa, låtene er jo fine de altså, det er bare noe...klarer ikke sette fingeren på hva...men er noe jeg ikke helt takler med syngingen ellerno, til tross for at han jo er superflinkis!
jeg liker deprimerende og melankolsk musikk, så jeg håper inderlig hun er bittelitt sint litt til:D sånn innimellom.

og JA,- fiiin underholdning:)

Jeg elsker Mariaemoticon

MiLfYwAy skrev:
Jeg elsker Mariaemoticon

Jeg har ingen sånne for øyeblikket tror jeg. Men jeg blir stille og må bare sitte og smile og se på, når enten Hege Storhaug eller Sara Mats whatsheisnowtoday er på TV, da blir jeg bare så fjedret av deres dumskap at jeg ikke klarer å rive meg vekk, selv om gubben helst gjerne slår av... hehe... 

*Meya* skrev:
Jeg har ingen sånne for øyeblikket tror jeg. Men jeg blir stille og må bare sitte og smile og se på, når enten Hege Storhaug eller Sara Mats whatsheisnowtoday er på TV, da blir jeg bare så fjedret av deres dumskap at jeg ikke klarer å rive meg vekk, selv om gubben helst gjerne slår av... hehe... 

Ok.

*Meya* skrev:

Vet ikke hvem de to er, men jeg jeg har det akkurat sånn med Maria Mena!

Jeg elsker Odd Børretzen!
Han kunne fått lov til å lese for meg heele tiden. Da hadde jeg ikke trengt tv :P
Synes stemmen hans er helt fantastisk.

Jeg har også vokst opp med Øystein Sunde, pappa spilte musikken hans hele tiden på gitar. Så etter at pappa døde for to år siden har Sunde blitt enda viktigere for meg. Elsker musikken hans, da helst den eldste musikken. Da det er den jeg har vokst opp med :)

Labambie skrev:

Jeg bare signerer denne jeg. 

Kabeljau skrev:

*Meya* skrev:

Utdyp gjerne..
:)

Aravis skrev:

Labambie skrev:

Jeg bare signerer denne jeg. 

Det var vel så ræva for henne da :)

Gollemor skrev:

Kabeljau skrev:

*Meya* skrev:

Utdyp gjerne..

Nå minner du meg om venninna mi da vi var sånn 15-16. Hun var hekta på Sabeltann, og kjøpte det til alle ungene hun kjente, og forlangte at vi alle skulle høre på det hele tiden når vi var med unger, fordi hun elsket det...

Siden den gang har hun lært seg på den harde måten at smaken er som baken...

*Meya* skrev:

Gollemor skrev:

Kabeljau skrev:

*Meya* skrev:

Utdyp gjerne..

Nå minner du meg om venninna mi da vi var sånn 15-16. Hun var hekta på Sabeltann, og kjøpte det til alle ungene hun kjente, og forlangte at vi alle skulle høre på det hele tiden når vi var med unger, fordi hun elsket det...

Siden den gang har hun lært seg på den harde måten at smaken er som baken...

Hehe!
Så fordi jeg lurer på hvorfor Kabeljau blir fjetra av Maria Menas dumskap, så er jeg som venninna di som forlangte at alle skulle høre på sabeltann fordi hun elsket det?

Det var en litt merkelig slutning å dra :)

Gollemor skrev:
Kan virkelig snakke for seg.
Jeg liker henne. Åpenhjertig og god.

Et fint forbilde er hun også.

Jeg så henne på det nye programmet med Bjørn Eidsvåg nå, og da hun snakket om Bestefaren i himmelen, begynte tårene mine å trille. Og kjæresten min måtte snu seg vekk, for han hadde hørt nesten samme historie før. Bare fra meg.
Så jeg liker Maria Mena <3

Har dere noen sånne? Som dere respekterer og synes er flotte. Kjente personer altså.
Jeg har mange, men i dag er det bare Maria for meg :)

Ikke Maria Mena i hvertfall. Sikkert grei og flink nok hun, men ikke helt min stil.

Jeg ser virkelig opp til Pernilla Wahlgren (svensk artist) jeg. Pernilla byr virkelig på seg selv. Smittende latter - ofte, herlig sans for humor, jernvilje og svært mange jern i ilden. 4 barn og alenemor - i tillegg til egen karriere. Takler motgang på en fantastisk måte.
I tillegg er hun en fantastisk artist på alle måter, og er vakker og kreativ.

Nei, jeg er ikke forelska - men jeg beundrer henne enormt!

Liker Maria veldig godt jeg og...flott jente. Samme med Bjørn, Sissel og Adil også....flotte mennesker alle sammen :))

Flott show faktisk, blir alright å følge med på dette fremover...

Maria Mena er så melodramatisk og sår at det grenser til parodisk.

Forresten, bytt ut "grenser til" med "er".

Back
Topp