Margot?

Jeg elsker Margot! Hadde vi fått jente hadde vi kalt henne det.

Kanskje litt aparte for tiden, men sånn er jo med alle navn tidlig i bølgen. Tidene forandrer seg. Gi det ti år så er det langt flere Margot rundt forbi ;)
 
Jeg elsker Margot! Hadde vi fått jente hadde vi kalt henne det.

Kanskje litt aparte for tiden, men sånn er jo med alle navn tidlig i bølgen. Tidene forandrer seg. Gi det ti år så er det langt flere Margot rundt forbi ;)
Å, så hyggelig at du synes det! Er så i tvil, for bryr meg kanskje litt for mye om andres meninger. Inni meg er jeg sikker på at jeg elsker navnet, men så blir jeg plutselig så usikker på om det er et blaff eller ikke allikevel. Flere navn jeg har likt tidligere som jeg er veldig glad mine barn ikke heter, men det er kanskje mest at jeg har skiftet sjanger på hva jeg liker. Nå ble det dessverre en abort på meg, men kanskje jeg får ei Margot senere. Håpehåpe...
 
Å, så hyggelig at du synes det! Er så i tvil, for bryr meg kanskje litt for mye om andres meninger. Inni meg er jeg sikker på at jeg elsker navnet, men så blir jeg plutselig så usikker på om det er et blaff eller ikke allikevel. Flere navn jeg har likt tidligere som jeg er veldig glad mine barn ikke heter, men det er kanskje mest at jeg har skiftet sjanger på hva jeg liker. Nå ble det dessverre en abort på meg, men kanskje jeg får ei Margot senere. Håpehåpe...

Ikke bry deg, men velg det navnet du liker best. Jeg er en som i utgangspunktet ikke liker navnet, men hadde jeg blitt kjent med en Margot hadde det gjerne endret seg, slik navn ofte gjør når det får et ansikt. :)

Dessuten må man ikke like alle navn, så lenge navnet ikke er skjemmende er det bare fint at man velger forskjellige navn! Hadde vært utrolig kjedelig om alle helt Emma, Nora og Ingrid :p
 
Å, så hyggelig at du synes det! Er så i tvil, for bryr meg kanskje litt for mye om andres meninger. Inni meg er jeg sikker på at jeg elsker navnet, men så blir jeg plutselig så usikker på om det er et blaff eller ikke allikevel. Flere navn jeg har likt tidligere som jeg er veldig glad mine barn ikke heter, men det er kanskje mest at jeg har skiftet sjanger på hva jeg liker. Nå ble det dessverre en abort på meg, men kanskje jeg får ei Margot senere. Håpehåpe...
Trist å høre at du mistet. Margot synes jeg er et veldig fint og moderne gammelt navn. Tenker kanskje mest på skuespilleren Margot Robbie, eller hva hun heter.

Jeg tror av og til at det er best å ikke spørre andre for mye hva de synes. Margot er ikke så sært at det er utnavn eller rim på navnet, betydninger av navnet som dere ikke har tenkt på. Da er det smak og behag. Har hørt mange uvanlige navn som jeg aldri ville tenkt på selv, men som jo er flotte navn på de som bærer dem.
 
Å, så hyggelig at du synes det! Er så i tvil, for bryr meg kanskje litt for mye om andres meninger. Inni meg er jeg sikker på at jeg elsker navnet, men så blir jeg plutselig så usikker på om det er et blaff eller ikke allikevel. Flere navn jeg har likt tidligere som jeg er veldig glad mine barn ikke heter, men det er kanskje mest at jeg har skiftet sjanger på hva jeg liker. Nå ble det dessverre en abort på meg, men kanskje jeg får ei Margot senere. Håpehåpe...
Trist det ble sånn for deg denne gangen :Heartred

Det er som det blir sagt her, man skal kanskje ikke spørre for mange om hva de synes for man blir så påvirket av reaksjonene de har.

Når det gjelder Margot, var det ikke et navn vi hadde kommet på selv. Det er jeg ganske sikker på. Men vi møtte jo en liten kul jente som het Margot, da! Husker jeg sa til moren at jeg aldri hadde kommet på navnet Margot selv, men at jeg virkelig syntes det var skikkelig fint!

Både jeg og samboer var enige: Margot om det ble jente!


Også skal vi ha gutt.. Aner ikke hva han skal hete, vi. laughing6
 
Også skal vi ha gutt.. Aner ikke hva han skal hete, vi. laughing6



Kan jo si mine toppnavn på gutt, kanskje du liker noen av dem selv om ikke alle funker like bra som Margot internasjonalt: Åsmund, Vemund, Asbjørn, Vebjørn, Edgar, Alf, Albert, Edmund, Jens
 
Jeg liker ikke typiske "gamle" navn, men det spiller egentlig ingen rolle hva du kaller barnet, for du blir så fort vant med navnet, og plutselig er det ikke bare et navn, det er barnet ditt, og da tenker du ikke over det på samme måte. Du liker plutselig navnet best i hele verden, fordi det knyttes opp mot følelsene du har for barnet ditt. :)
 
Back
Topp