Marginal placenta previa...

Fikk svar idag fra Rikshospitalet, hadde søkt om fødeplass der. Der var det fullt. Så da står jeg fremdeles på stedet hvil på Tbg sykehus.

Men skal sjekke ut Skien FrKanin 2014. Takk for tips :-)

Fikk svar idag fra Rikshospitalet, hadde søkt om fødeplass der. Der var det fullt. Så da står jeg fremdeles på stedet hvil på Tbg sykehus.

Men skal sjekke ut Skien FrKanin 2014. Takk for tips :-)

Det ville jeg gjort :-) lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har og morkaken for nært åpningen, men det er bare foreløpig. Håper det ordner seg for deg og at sykehuset hører på deg. Jeg skal og føde på Siv og har blitt tatt veldig godt i mot i hvertfall. Lykke til

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Jeg hadde foranliggende morkake sist, måtte på ny ultralyd i uke 32 og da hadde den ikke flyttet seg. Kom tilbake to uker senere, i uke 34 og da hadde den flyttet seg fra åpningen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre at den stort sett flytter seg :-)
Er spent på om min har flyttet seg på neste ul i uke 32...

Jeg har nå fått samtaletime hos jordmor på Skien sykehus, som skal henvise meg videre til legen der. Krysser fingre og tær for at dette går bra.
Utrolig hyggelige og imøtekommende de jeg har snakket med hittil.

Godt å høre at den stort sett flytter seg :-)
Er spent på om min har flyttet seg på neste ul i uke 32...

Jeg har nå fått samtaletime hos jordmor på Skien sykehus, som skal henvise meg videre til legen der. Krysser fingre og tær for at dette går bra.
Utrolig hyggelige og imøtekommende de jeg har snakket med hittil.

Har gode erfaringer derfra jeg :) venter selv på samtale der. Ultralyd og samtale med lege ang keisersnitt. . Om ca 6 uker .. da er jeg i uke 26.. skal krysse fingrne for deg frøken..å håper det ordner seg for deg slik du ønsker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp