Snikende Ullteppe
Elsker forumet
Uff har følt meg helt for jævlig i det siste (tror det er litt hormoner med i bildet). Men er så stressa pga denne økonomien våras som går til h*****e, også er jeg redd for at bf ikke skal orke dette mer og stikke fra oss. Han har vert så stille om dagene, og det har liksom alltid vert han som har vert humørsprederen i huset.
I natt hadde jeg mareritt om at vi gjorde det slutt, jeg var super lei meg og visste ikke hvor jeg skulle gå. Etter noen timer med grining og være frustrert fikk jeg ett dokument av bf over jenter som bf kjenner, og de hadde skrivet hvor lenge de trudde forholdet våres skulle vare og hadde rett på datoen. Jeg ble fly forbanna og ville at bf skulle ta meg tilbake... Han nølte, men sa at det var greit, men han virket så ulykkelig [:(]
Så våknet jeg, hadde ligget å gråte i senga...
I natt hadde jeg mareritt om at vi gjorde det slutt, jeg var super lei meg og visste ikke hvor jeg skulle gå. Etter noen timer med grining og være frustrert fikk jeg ett dokument av bf over jenter som bf kjenner, og de hadde skrivet hvor lenge de trudde forholdet våres skulle vare og hadde rett på datoen. Jeg ble fly forbanna og ville at bf skulle ta meg tilbake... Han nølte, men sa at det var greit, men han virket så ulykkelig [:(]
Så våknet jeg, hadde ligget å gråte i senga...