Mareritt???

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
nokken som har fått sære mareritt etter at dei blei gravid? eller merka endra soveavferd på karen i huset?

merkelige drømmer i hvertfall her...[&:] nesten hver natt nå.

Drømmer mye generelt, alt avhengig i hva jeg opplever på jobb.. Men i det siste har det vært ekstremt, ikke bare drømming. men jeg ser ufattelig mye mens jeg sover.. Folk i leiligheten og spessielt på verandaen, så jeg henger som en gammal kjerring i persiennene.. hoho,,, men jeg merker det mens jeg gjøre det, og er veldig klar over det når jeg våkner.. skjønner ikke,. Ser eddekopper som kommer ned fra taket.. Før våknet jeg ALDRI om natten på samme måte som nå...nå våkner jeg av og til uten at jeg har "sett noen" hehe..

ORIGINAL: Turkisdilla

Drømmer mye generelt, alt avhengig i hva jeg opplever på jobb.. Men i det siste har det vært ekstremt, ikke bare drømming. men jeg ser ufattelig mye mens jeg sover.. Folk i leiligheten og spessielt på verandaen, så jeg henger som en gammal kjerring i persiennene.. hoho,,, men jeg merker det mens jeg gjøre det, og er veldig klar over det når jeg våkner.. skjønner ikke,. Ser eddekopper som kommer ned fra taket.. Før våknet jeg ALDRI om natten på samme måte som nå...nå våkner jeg av og til uten at jeg har "sett noen" hehe..

heheh arti... lure på ka som gjør at drømmane blir slik når man e gravid... utroli livli fantasi

forrie uke va d at e blei tatt bakfra av bjarne brønnbo (eller kordan skrives) mens resten av DDE sang her blir d liv rai rai... d va faktisk forferdli,.. hylgrein når e våkna ... hehe... siste dagane har d vært maisbokse e har drømt om... maisboks-hus... alt i maisbokse... å regna mais... å inatt drømte e at e datt over ei maisboks å skjærte gjennom magen min.. et hint om at e må holde me unna mais? :P

Drømme masse rart! Å masse makabert. Om død og begravelse til folk jeg bare vet hvem er.. Merkelige greier!

Drømmer mye mer enn tidligere! Både gode og dårlige drømmer, men heldigvis mest gode! Marerittene har stort sett dreid seg om at samboeren har gått i fra meg/vært utro! [&:] Heldigvis er jeg ikke sanndrømt[;)]

Ja, en del mareritt og ellers mye merkelige drømmer!! Nesten så jeg visste (trodde hvertfall) at jeg var gravid pga drømmene før testen..[:D]

Ja.. Jeg drømte i natt at han hadde vært utro og gjort en felles veninne av oss gravid. Jeg fikk ikke vite det før hun var 50 uker på vei.. [8D] Alle visste det utenom meg.. Det var het grusomt der og da, men måtte jo bare le da jeg våkna.. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Ja.. Jeg drømte i natt at han hadde vært utro og gjort en felles veninne av oss gravid. Jeg fikk ikke vite det før hun var 50 uker på vei.. [8D] Alle visste det utenom meg.. Det var het grusomt der og da, men måtte jo bare le da jeg våkna.. [8D]

50 uke??? hehehe..heldivis bare drøm...

Back
Topp