Mareritt:-(

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen.
Off,dette med drømmer er tøft om dagen. I natt drømte jeg at jeg var på OUL og fikk beskjed om at nurket var sykt og måtte taes vekk. Jeg våknet av at gråt høyt. Natt til å går,drømte jeg om at min man ikke ønsket barn og gikk fra oss. Bare styr oppi hodet. Skulle ønske fikk noen fine og gode drømmer,dagene er så tunge når en starter på denne måten.
Er veldig nervøs for OUL i morgen,er nok derfor jeg kaver.

Uff, dette med drømmer i graviditeten er ikke like gøy :/ Mye mareritt her også, men føler jeg kan styre de litt nå.. Blir drømmen for ekkel så våkner jeg bare og prøver og nullstille meg på et vis :) Kroppen er rar..

Æsj, ja mange som drømme mye rart når de går gravid. Men først drømte jeg ofte at jeg ikke ble glad i babyen og stakk fra bare baby og mann bare dager etter fødselen.

Ikke drømt så mye denne gangen. Men kjenner ei som flere ganger drømte han fødde kattunger! :p

Jeg har også OUL i morgen! Gleder og gruer meg :confused: redd for å få en dårlig nyhet men glede meg mest da :)

Har MYE mareritt. Sover sinnsykt dårlig/lite for tiden :(

Jeg også har mye mareritt for tiden... Helt forferdelig.. Ingen mareritt om babyen da, men om uvær, forfølgelse og at sambo ikke vil være en del av alt og sånn.. :-( noen av marerittene er så realistiske at jeg må sjekke at det ikke stemmer når jeg våkner..

Æsj, ja mange som drømme mye rart når de går gravid. Men først drømte jeg ofte at jeg ikke ble glad i babyen og stakk fra bare baby og mann bare dager etter fødselen.

Ikke drømt så mye denne gangen. Men kjenner ei som flere ganger drømte han fødde kattunger! :p

Jeg har også OUL i morgen! Gleder og gruer meg :confused: redd for å få en dårlig nyhet men glede meg mest da :)
Masse lykke til❤️

Pussig med disse drømmene ja! At hodet kan spille oss slike puss som er så ille at man våkner gråtende og ikke klarer å slutte å gråte med det første.

Sist husker jeg at jeg drømte at mannen min ikke ville ha noe med meg å gjøre mere mens jeg var gravid. Sånn helt ut av det blå. Våknet og bare gråt og gråt.

Denne gangen drømte jeg om at alle i familien min (som jeg faktisk har kontakt med) gjorde det de kunne for at jeg ikke skulle få se babien min (jente). Jeg syntes det var så rart at hun ikke ville ha melk og bare sovnet i armene mine når jeg skulle amme henne. Så en dag da jeg hørte henne gråte så gjorde jeg det jeg kunne for å finne henne. Etter å ha lett rundt og blitt forsikret om at jeg ikke trengte å være bekymret for henne og kunne slutte å lete av både moren min og kona til lillebror så fant jeg henne i armene til et søskenbarn av meg (barnløs). Alle mente at jeg hadde nok med Jr og ikke trengte ett barn til så hun kunne få jenta mi :( Våknet av at jeg gråt og var helt ut av meg

Bare hatt greie drømmer etter dette og håper jeg slipper flere fæle drømmer

Huff, så fælt! Høres ut som om underbevisstheten din spiller deg et puss i drømmene. Alt er nok helt fint på ul!

Jeg drømmer også masse fælt, våkner av dem, men fortsetter ofte i det samme når jeg sovner igjen.

Her er det og mest mareritt. Merkelige greier for drømmene blir så virkelig-aktige at en kan bli redd av mindre :o

Snakk om helomvending ..*ler*..
No er det bare sex drømmer om dagen.. Hehe.. Det forandrer seg veldig :-) bare synd gubben er på jobb i sør Afrika .. :-)

I natt var vel første mareritt med tanke på barnet. Drømte at jeg begynte å fossblø :o er jo så virkelig også at jeg blei helt fortumla

I natt var vel første mareritt med tanke på barnet. Drømte at jeg begynte å fossblø :o er jo så virkelig også at jeg blei helt fortumla
Huff, hadde flere sånne de første månedene o_O nå har det heldigvis gitt seg og gått over til andre bisarre drømmer :o

Back
Topp