Mareritt

Lyanna

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Febbisbebbis'18
Våknet av noen snodige lyder fra lillemor i morges og da jeg kom inn på rommet hennes så lå hun og vred seg i søvne før hun våknet og hylgråt.
Hun må jo ha hatt mareritt, stakkars :(
Noen flere som har opplevd dette? Hva gjør dere? Vekker dere dem?
 
Har opplevd det flere ganger. Vekker han ikke, men sitter der til han roer seg.
 
Har skjedd noen ganger med lillebror. Men veldig vanlig hos storebror, fra han var baby. Pleier bare å være hos han i tilfelle han våkner, men vekker ikke
 
Har hatt det ofte her. Noen ganger er det faktisk luft for han er helt stille etter å ha prompa :)
 
Det skjer stadig vekk her også. Hun kan helt plutselig hylgråte, og gjør det kanskje 3 sekunder før hun stopper helt og sover vanlig igjen. Hun lukker ikke opp øynene engang. Jeg pleier bare å stryke henne litt på kinnet og da slutter hun brått å gråte :) Noen ganger har hun latterkrampe i det hun sovner for kvelden også :) lurer på hva de drømmer om :eek:
 
Det skjer stadig vekk her også. Hun kan helt plutselig hylgråte, og gjør det kanskje 3 sekunder før hun stopper helt og sover vanlig igjen. Hun lukker ikke opp øynene engang. Jeg pleier bare å stryke henne litt på kinnet og da slutter hun brått å gråte :) Noen ganger har hun latterkrampe i det hun sovner for kvelden også :) lurer på hva de drømmer om :eek:
Jeg lurer også på hva de drømmer om, men nå når hun sitter en del når vi er ute med vogna får hun jo mye nye inntrykk som skal bearbeides så ikke rart hvis hun får mareritt stakkars :)
 
Min våkner også sånn innimellom, plutselig begynner han å hyle, skikkelig hjerteskjærende hyling, innimellom kommer det skikkelig promping rett etterpå også, så tror det er like mye luft her som mareritt her ihvertfall :p pleier å gi seg med en gang jeg gir han smokken også koser jeg han litt i håret og på skinnet å så er alt bra, han åpner ikke øynene engang, bare sover videre :p Men her merker jeg at det er mer mareritt hvis det har skjedd mye nytt på en dag og nye mennesker, han er veldig skeptisk ovenfor folk. Da kan man garanetere at han får mareritt og hyler om natten.
 
Jeg lurer også på hva de drømmer om, men nå når hun sitter en del når vi er ute med vogna får hun jo mye nye inntrykk som skal bearbeides så ikke rart hvis hun får mareritt stakkars :)

Ja, de er jo så nysgjerrig på alt også :D tenk så mye nytt de oppdager hele dagen :D
 
Her har vi hatt en hyle natt igjen og jeg forstår ikke hvorfor:(
 
Her har vi hatt en hyle natt igjen og jeg forstår ikke hvorfor:(
Her har vi også hatt en hylekveld. Det var et himla styr å få lagt henne, og da hun endelig sovnet våknet hun etter en time og var helt utrøstelig, så utrøstelig at jeg lurte om om hun var syk eller noe for jeg har aldri hørt henne gråte så mye før og at det ikke hjalp samme hvor mye vi trøstet :(
Til slutt var hun så utslitt at hun sovnet igjen i 22-tiden. Våknet i 3-4 tiden som vanlig for pupp, men sovnet heldigvis greit igjen etterpå.

Mistenker det er separasjonsangstfasen hun er i nå for hun liker ikke at jeg f.eks. legger henne på matten og går ut av rommet på dagtid heller :eek:
 
Back
Topp