Mareritt!!

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Det er under to uker til OUL, og jeg har gledet meg masse, helt til i natt. Drømte at jeg var så opptatt av å vite kjønn, også viste det seg at det var noe alvorlig galt med fosteret. Når jeg våknet fikk jeg en super dårlig magefølelse og nå gruer jeg meg til OUL. Tenk om det er noe galt med lillegull :-/
Uff er sikkert disse hormonene som gjør at jeg reagerer slik, men blir rett og slett engstelig når jeg drømmer sånt!

Fler som drømmer sånt???

Sent from my iPad using BV Forum

Har drømt sinnsykt mye denne gange. Rekker å fortelle noen til mannen, før de går i glemmeboka.
Jeg har hatt noen rare mareritt, hvor jeg våkner svett om natta. Og noen sexdrømmer :rolleyes:

Godt jeg ikke er alene. Hver natt er det ett eller annet, så sover fryktelig dårlig. Sikkert underbevisstheten som jobber, jeg er jo en grubler :-P har sexdrømmer jeg og, koselige drømmer, og mye mareritt :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Har å drømt mye rart!! At jeg har fødd babyen, også er babyen skada :/ men heldigvis bare en drøm!!

Alt er garantert fint med lille i magen! ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det i drama, spenning, komedie og inni mellom grøss. :-S

Eine natta drømte eg at mannen min var blitt rockestjerne, og holdt konsert her vi bur, med tusentalls publikum (hehehe) og eg sto fremst og var hans største fan (så klart). Og midt under konserten så fødte eg ein liten gutt... På ca 10 cm! Som eg la i veska før eg sang videre på sangene :-D utrulig ka ein kan drømme!! Kor får ein det fra?? :-) min mann er sjukepleier og absolutt ingen rockestjerne :-P

Eine natta drømte eg at mannen min var blitt rockestjerne, og holdt konsert her vi bur, med tusentalls publikum (hehehe) og eg sto fremst og var hans største fan (så klart). Og midt under konserten så fødte eg ein liten gutt... På ca 10 cm! Som eg la i veska før eg sang videre på sangene :-D utrulig ka ein kan drømme!! Kor får ein det fra?? :) min mann er sjukepleier og absolutt ingen rockestjerne :p

haha.. for en drøm! Ser det hele for meg her..

Sist eg var gravid på slutten, drømte eg at ungen sin arm el fot kom utav magen! Såg den tydelig! Elles har eg heldigvis ikkje hatt ekle drømmer med babyen! Men hatt andre rare drømmer der eg er gravid! :p

Ipaden min <3

Eine natta drømte eg at mannen min var blitt rockestjerne, og holdt konsert her vi bur, med tusentalls publikum (hehehe) og eg sto fremst og var hans største fan (så klart). Og midt under konserten så fødte eg ein liten gutt... På ca 10 cm! Som eg la i veska før eg sang videre på sangene :-D utrulig ka ein kan drømme!! Kor får ein det fra?? :-) min mann er sjukepleier og absolutt ingen rockestjerne :-P

Haha!! Herlig drøm :)

Jeg drømmer også mye rart, også at ting er galt

Jeg har ikke gjort noe annet enn å drømme at samboeren er utro/finner seg ny dame osv, og da med familiemedlemmene mine selvfølgelig, så umulig :p drømte natt til igår at det er en gutt i magen min, selvom jeg har på følelsen at det er jente, men vi får se på oul 9.mai :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg bruker å drømme at jeg får babyen, men glemmer å amme, så kommer broren min alltid og minner meg på det xD
Men ellers går det i mareritter av ymse karakterer, for eksempel idag dro jeg på Harry Potter tour sammen med Rose fra Casta del Kongsvik, og når vi var ferdige der tok jeg meg bryet om å innrede soverommet til toppbloggeren Sophie Elise. Deretter gikk jeg en tur i fjæra og ble overrasket av en tigerhai, som naturlig nok hadde oransje, hvite og sorte striper og blå øyne. Den bare lå der på stranda den og fleska seg... men plutselig kom alle tigerkompisene hans og bet meg rundt håndleddet, så da ble det et himla styr for meg å brekke opp kjeven på alle disse tigrene all by myself... så våkna jeg da, passe sliten og forvirra :p det var formiddagsluren sin det :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg bruker å drømme at jeg får babyen, men glemmer å amme, så kommer broren min alltid og minner meg på det xD
Men ellers går det i mareritter av ymse karakterer, for eksempel idag dro jeg på Harry Potter tour sammen med Rose fra Casta del Kongsvik, og når vi var ferdige der tok jeg meg bryet om å innrede soverommet til toppbloggeren Sophie Elise. Deretter gikk jeg en tur i fjæra og ble overrasket av en tigerhai, som naturlig nok hadde oransje, hvite og sorte striper og blå øyne. Den bare lå der på stranda den og fleska seg... men plutselig kom alle tigerkompisene hans og bet meg rundt håndleddet, så da ble det et himla styr for meg å brekke opp kjeven på alle disse tigrene all by myself... så våkna jeg da, passe sliten og forvirra :p det var formiddagsluren sin det :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hahaha... Jeg leeeeer!!!!! :)
Hahahhahhh

Har drømt at jeg har mistet babyen.. Var så virkelig, å grusomt:(

Men har også drømt om fødselen mange ganger, å at babyen er prikk lik pappan sin;)

Har hatt noen rare drømmer i dette svangerskapet som at den ene foten til babyen plutselig stikker ut mellom bena mine! Eller at hodet kom ut og jeg sa til h*n måtte krype tilbake, for det var alt for tidlig å bli født nå. I første svangerskap var det værre husker jeg. Da drømte jeg at jeg fødte en haug med strandkrabber!! Eller kattunger. Ææææ! Det var et forferdelige mareritt.

Back
Topp