Mareritt

aGNi

Kvalm, sulten, trøtt, men veldig spent!
Mailykke <3
Flere som er plaget med det? Jeg var det sist og er det igjen. Våknet nettopp etter å ha drømt at noen brøt seg inn her, skjøt mannen min, også tvang jeg meg til å våkne da jeg så en av dem ligge over datteren min med en pute og kvele henne. Ukult å ha panikkangst om natta, når mannen er på sykehus og jeg er alene i senga og hopper i taket av at magen rumler... Ugh. Skjønner ikke hvorfor det er sånn, er ikke plaget med mareritt ellers. Ikke spesielt nervøst anlagt heller.

Det er nok hormonene snupp. De kan være noe herk:( er lys våken selv får ikke sove jeg føler meg som en uteavkontroll panelovn og det hjelpernikke når mannen skrur opp ovnen på soverommet heller fordi han er livredd for å fryse om natta da han av en eller annen skrudd grunn må ligge uten dyne :o aah kjenner jeg blir små irritert nå HORMONER!!!

Vel håper marerittene dine gir seg snart så du kan få en god natts søvn:)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg hadde to drømmer på en natt, der den ene var om at jeg fødte tvillinger og den andre at jeg begynte å blø og mistet.(huff). Jeg har aldri drømt sanne drømmer, så da satser jeg på att det er 1bebis på vei og at den har det bra:)

Huff, så fæl drøm :-( jeg hadde mareritt i natt også. Drømte at jeg måtte skru av lysene på bilen måtte trykke inn en kode som jeg selvfølgelig ikke husket.

I det jeg holder på med dette så springer jenta mi på 2,5 år ut i veien og blir påkjørt, hun blir slept flere menter under denne bilen før en ny bil treffer henne og sleper henne lenger vekk. Det var blod over alt og jeg hylte og sprang så fort jeg kunne mot henne. Mannen min var inne på butikken og hørte skrikene helt inn. Vi står der over datteren vår som ikke har mer ansikt igjen :sad010:sad010:sad010jeg våknet av at jeg grein, hele puta mi var våt. Jeg måtte stå opp for å klemme på den nydelige jenta mi som sov så søtt. Kunne trengt mannen min i natt, men han er jo på reisejobb. Jeg HATER sånne mareritt!!!!!!

uff ekkelt det der mareritt greiene...jeg drømmer bare om kvalm mat jeg:(hehe uff..våkner om natten og er kvalm.. drømmer om kebab og sånn,brekker meg bare av tanken på det...sånn er jeg alltid når jeg er kvalm, tenker på kvalm mat:)sprøøøøøøøøø:)hehe
Jeg hater kebab, så vil kalle det mareritt:)

Back
Topp