Mareritt

Toru

Flørter med forumet
For en natt. Har jobbet nattevakt og fikk et par timers søvn i natt. Drømte at jeg våknet opp å hadde blødd sikkelig.
men da jeg våknet opp hadde jeg heldigvis ikk blødd men hadde sikkelig vondt nederst i magen.
er det flere som drømmer rart om natten? Eller andre som plutselig får vondt nederst i magen? Ubehagelig ihvertfall.

Så rart drømte det samme i går at jeg våknet opp og hadde blødd masse. Var heldigvis en drøm men så ekkelt! Det er vel tankene våre som kverner...

Men det med vondt vet jeg ikke.. Jeg hadde stikkende smerter og det var urinveisinfeksjon..verdt å sjekke hvis det stikker?:)

Off, ikke kjekt med sånne drømmer! Får av og til ulike vondter... Av luft, livmoren som utvider seg, om jeg snur meg for brått for jeg "kink-i-nakken" følelse i lysken... Som regel sent om kvelden eller natten!

Så rart drømte det samme i går at jeg våknet opp og hadde blødd masse. Var heldigvis en drøm men så ekkelt! Det er vel tankene våre som kverner...

nettopp det at man tenker så mye på det. Men grusomt med slike drømmer uansett :/

Off, ikke kjekt med sånne drømmer! Får av og til ulike vondter... Av luft, livmoren som utvider seg, om jeg snur meg for brått for jeg "kink-i-nakken" følelse i lysken... Som regel sent om kvelden eller natten!

ja er omtrent slik du beskriver det. Er heldigvis ikke ofte det skjer, men litt ubehagelig.

Back
Topp