Mareritt..

Jorlin

Glad i forumet
VIP
I går kveld satte hun i å gråte hysterisk!! Ingenting som funka, så løftet henne opp av senga og hun klamret seg fast mens tårene sprutet! Etter en time med kos, trøst, stryking og ei flaske mme sovnet hun igjen.. Men det var millimeter unna at jeg krøp ned i sprinkelsenga til henne altså.. Hadde det vært plass så kan jeg ikke love jeg hadde klart holde meg :p

Flere som har opplevd slike episoder? Hvordan har dere evt løst det?
 
Har ikke opplevd det nei, men syntes det hørtes ut som du løste det på en god måte. Ville nokngjort noe likt :) håper de slipper å habli plaget med mareritt!
 
Tror det kan være noe lignende vi har opplevd, men her vil han ikke tilbake i senga i det heletatt:/ Sovner hos oss, prøver å legge han over i sengen så våkner han og legger seg i bru, og klamrer seg om armen min:/ Tar han over til oss igjen da sovner han med en gang!!!!
 
Det har vært et par netter der hun har ligget lenge å grått/ulet i halvsøvne uten å roe seg. Da har vi tatt henne opp i vår seng og der sover hun rolig vidre. Det har vært på netter der hun har sett på tv rett før leggetid, hvis vi har vært på besøk hos noen som har sett på barne tv eller noe.
 
Back
Topp