Mareritt

Bebi86

Betatt av forumet
I natt drømte jeg at jeg spontanaborterte, jeg blødde kjempe masse og hadde full panikk.  Har også hatt mange andre rare og merkelige drømmer men denne var garantert verst. Noen andre som har mareritt?

jaa! jeg drømte at jm lurte meg til å tro at jeg skulle føde. hun fikk meg til å sitte på sånn stor ball å hoppe ungen ned i bekkenet. jeg fikk rier, men de stoppa opp så jeg ble sendt hjem.
da jeg kom hjem gikk det opp for meg at jeg bare var 5 mnd på vei! så plutselig kunne jeg SE ungen gjennom magen! den satt liksom der, med løs hud over seg! haha!! herre gud! jeg kunne holde rundt den å greier! og så så jeg at den døde, så begynnte jeg  styrtblø, også våkna jeg :S

en annen natt drømte jeg at noen kidnappa gutten min midt på natta :( 

Uff, de hørtes forferdelig ut alle sammen.... Jeg har ikke drømt noe fælt, heldigvis, blir jo helt ødelagt av sånne fæle mareritt.

Når det kommer til drømmer om den lille har jeg bare fine drømmer. Eneste skremmende er at jeg drømmer at jeg føder fortidlig, og ikke rekker frem til sykehuset.

Men fødselen er alltid fin og utrolig lett ;)

Har ikke fått mareritt og ikke drømt noe om babyen men har drømt veldig mye rart og tullete. Spesielt gjorde jeg det hver natt hele uka før jeg fikk positiv test. 

Drømte at jeg var på tidlig UL og egentlig ikke var så interessert i det som skjedde... De kunne se kjønnet allerede og det var en jente...:P husker at jeg angra etterpå for at jeg var så uinteressert...

Jeg har også drømt at jeg har blødd! Men jeg fikk aldri vite om jeg mista, eller om det var en ufarlig bløndning :p

Har drømt mye annet rart de siste ukene også. Jeg bråvåkna midt på natta en gang, fikk for meg at huset hang i løse lufta, så jeg blåholdt i dyna og madrassen i en liten stund før jeg skjønte at det bare var tull :p Ellers så drømmer jeg skikkelig snåle greier hver natt.

Back
Topp