Mareritt

1rosa+1til?

Elsker forumet
Uff... Hadde verdens verste mareritt i natt[X(][:(] Gråter som bare den enda og har mildt sakt panikk nå.

Drømmen begynte med at jeg fortalte ei god venninde at jeg er gravid. Så begynte babyen å sparke og hun fikk kjenne på magen. Brått gikk vannet mitt[&:] Jeg var i uke 16 eller noe i drømmen... Så fikk jeg brått kjempe vodt og babyen datt ut og levde i hendene mine. Men den døde sakte men sikkert i mine hender på veien til sykehuset. Da vi var framme var lille babyn helt livløs og død. Det var en liten jente og hun var kjempe søt.

Så når legene sa hun var død, brå våkna jeg og stri gråt. Sambo hadde alt dratt på jobb og jeg fikk helt panikk og dro poo dopleren min og smurte magen inn med alo olje.

Men jeg klarer ikke finne hjerte lyden i dag og er kjempe redd for at lille babyn er død nå... Uff... Vet ikke hva jeg skal gjøre plutselig[:(][X(][8|]

Babyn var jo så levende og søt på ul for 3 dager siden og hjertet banket så fint... Men hva kan den drømmen ha betyd???

Vi drømmer så mye rart når vi er gravide. Det høres ut som en helt forferdelig drøm. Men betydningen tror jeg ikke er annet enn at underbevisstheten din viste deg et av dine værste mareritt.

Er du mye bekymret fra før? Eller undertrykker bekymring? Kan jo være noe der inne. Ellers så tror jeg alt er bra med den lille! At du ikke hørte den kan ha med at du hadde panikk å gjøre eller at den lille gjemmer seg litt idag.

Går nok bra vennen;). Mange klemmer!

Ja jeg er jo mye redd for å miste... Men har ikke tenkt så mye på det siden jeg er over de verste 3 mnd... Jeg er jo godt inne min 4 mnd nå og trives jo med å være gravid og jeg har fortsatt masse symptomer...

grunden til at jeg fortsatt er litt redd er jo pga at vi har habituell abort og mistet så mange ganger at jeg ikke tørr og være for iverig ang graviditeten og prover å ikke tenke så mye på at jeg er gravid til tider. Bare nyter hver uke som går uten store smerter og uten spor til blod.

men fortsatt er jeg ikke overlykkelig og sambo er fortsatt litt sånn at det kan jo gå galt ennå:S så må vel snakke med jm om det. Kansje jeg har en mild angst eller noe... Siden vi har mistet så mange små...

Takk for god klem :D

Off, drømmer kan være skikkelig skremmende! MEN til syvende og sist, så er det jo kun en drøm- heldigvis!
Den lille har det nok helt supert inni magen!
Men tror det kan være lurt å snakke med jordmor om hvor redd du er for å miste.. Kanskje du kan få en liten ekstra kontroll i mnd?

Ja, kan være lurt å prate med jordmor eller andre om det. Gjerne noen utenforstående som lytter. Hadde nok vært værre paranoid hadde jeg hatt den diagnosen. Så forstår godt at du er litt var på det.

Fikk et tips av ei venninde nå hehe... Vis du er litt små redd og bekymret for at en ikke hører hjerte eller bevegelser fra babyen hehe...

Drikk en liten boks med redbull[8D] vent i 15 min og prøv dopleren igjen.... Funka som bare den hihi...

Hjerte slaga var på 144 slag i min og babyn var brått super hyper [8D]

Nice! Hehehe!
Bra det fungerte da!

Ja ble veldig glad igjen når jeg endelig hørte lille bøllefrøet mitt hehe

Back
Topp