Marcus krabber!!

brummemor

Gift med forumet
Nå klarer Marcus å komme seg bevisst fra a til b! Krabber ikke skikkelig da, ser vel mere ut som en kålorm, men han kommer seg fram, hehe. Er jo første gangen jeg ser starten på krabbing, for Celine krabbet aldri! -Skikkelig morro, hehe  

Så moro![:D] Da er det snart full fres hos deg![:D]

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Sebastians`mamma

sign

Hmm, håper han tar det litt med ro, selv om fysioterapeuten sa at han nok var litt tidlig ute... Håper han roer seg ned igjen, hehe, vil ha baby litt lengre denne gangen  

ORIGINAL: mrsdior

å, så moro! Leon er laaangt ifra krabbing han. men det kommer nok etter hvert.

nyt det mens du kan, snart går han! hehe

Uff ikke si sånn, hehe! Celine var 6mnd når hun gikk, og han er heldigvis langt unna det!

Ja, hadde nesten ikke baby følte jeg...

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

ORIGINAL: brummemor

GIKK hu når hu var 6 mnd????[8|]

Ikke alene, men med å holde seg fast i soffa, stoler og bord... Jeg gjorde også det!  

GIKK hu når hu var 6 mnd????[8|]

Ikke alene, men med å holde seg fast i soffa, stoler og bord... Jeg gjorde også det!  

Tonje går når hun holder seg i bordet.. Da går hun sidelengs..

'
Hehe, morro! Ramler hun mye? For det overrasket meg sånn med Celine, at hun ikke gjorde. Hun var så fornuftig, selv om hun aldersmessig ikke var moden!

Flinke guttenSnart må vi vel begynne å gjøre heimen vår barnevennlig hele gjengen[:D]
-selv om jeg tror det er ei stund til snuppa mi begynner, bedagelig annlagt hun[:)]

å så gøy også så flink han er [:)]

Nei hun ramler veldig sjelden[8|] Hun har faktisk aldri falt ned fra stående stilling... Derimot når hun krabber hender det nesa kræsjer i gulvet[;)]

Hehe, godt tegn. Kan nok bli ganske tøff Tonje også da! Celine er den gale ungen i bhg, som gyver løs på alt, klattrer i fjellet og i trærne... Hun kommer hjem med blåmerker nesten hver dag, så vi er blitt ganske herdet som foreldre. -Hun datt ned en trapp når hun var 7 - 8mnd, og det er noe av det værste jeg har opplevd! Vi var i en lekepark her, og jeg rakk ikke fram, før hun datt... Gjett om jeg gråt da?!???? (Hun har har alltid vært lynkjapp, og da er det ikke alltid lett å følge med!)

Back
Topp