Manuellteraput?

Thea og mamma

Glad i forumet
Noen som har erfaring med det?
Snuppa på 9 uker gråter og er superurolig hver eneste kveld, fra ca 20- 23.30....SLITSOMT!
Ho ligger også kun på den ene siden med hodet, virker for stiv til å snu seg til andre siden:-(
Så nå vurderer jeg manuellterapi.....

Har ingen erfaring med det. Men jeg gikk til osteopat med min gutt. Og han ble mye roligere etterpå. :) så om du har troen på det, så prøv da vel. Jeg valgte osteopat fordi det er der jeg selv går. :)

Jeg her gått til manuellterapaut med min. Fungerte superbra. Min sin likte høyresiden veldig godt, men etter vi fikk opp låsningen har han ingen favorittside lenger. Kan anbefale på det varmeste.
Gratis er det også:p

Jeg gjekk til kiropraktor. Har fått ny unge etter det :-) skulle egentlig prøve manuellterapaut men alle hadde ferie altså alle i hele byen, helt utrolig. Men fikk et kjempe resultat av kiropraktor. :-)

Skal også til manuell terapeut. Gutten min har fått flatere hodet på den ene siden :( nekter å ligge på den andre siden, men han klarer jo det når han vil!

Vi har også vært hos manuellterapeut da jenta mi foretrekker den ene sida, har vondt i magen og sov lite, men han fant ingenting. Nå har vi vært hos kiropraktor som fant låsninger i nakke, rygg og bekken. Skal ha 2 behandlinger til og håper det hjelper.

Back
Topp