Manuellterapeut

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Noen som vet hvor tidlig de starter behandling på babyer? ..om det er noen grense, liksom? [:)]

Så fort du får bestilt deg time [:D]

Venninna mi fra august forumet går der med sin 2 mnd gamle datter ihvertfall[8|]

ORIGINAL: Maelle

Så fort du får bestilt deg time [:D]

I'm calling first thing in the morning. [;)]

Ser du er fra Trondheim. Jeg har selv hatt gutten min til behandling hos kiropraktor i Trondheim. Det var hos Kiropraktorklinikken 0-100 på Tiller. Fungerte kjempefint. Se hjemmesiden: www.nulltilhundre.no for mer info. Står en del om behandling av babyer/barn på hjemmesiden. Har flere bekjente som har fått god hjelp for babyene sine der :) Lykke til og håper du får god hjelp uansett hvor du velger å gå.

ORIGINAL: Bella**

Ser du er fra Trondheim. Jeg har selv hatt gutten min til behandling hos kiropraktor i Trondheim. Det var hos Kiropraktorklinikken 0-100 på Tiller. Fungerte kjempefint. Se hjemmesiden: www.nulltilhundre.no for mer info. Står en del om behandling av babyer/barn på hjemmesiden. Har flere bekjente som har fått god hjelp for babyene sine der :) Lykke til og håper du får god hjelp uansett hvor du velger å gå.

Tusen takk for tips. [:)] Vi var både hos kiropraktor (to forskjellige) og manuellterapeut med den største jenta vår, og fikk best hjelp hos manuellterapeuten, så prøver henne først. Men jeg har notert meg adressen til h*n du tipset om! [:D]

Back
Topp