Manuellterapeut

Herbie

Forelsket i forumet
Småtten på 3 mnd har visst stive nakkemuskler og ledd. Har vært hos manuellterapeut 2 ganger.
Vanligvis er han kjemperolig, fornøyd og tilfreds stort sett hele tiden.
Etter vi var på behandling nr 2, har han blitt skikkelig urolig! Sutrer hele tiden..

Noen som vet om dette er normalt, evt har lignende erfaringer?

Skal ringe terapeuten i morgen, men tenkte bare å høre med dere..

Jeg mener han (manuellteterapeuten vi brukte) sa det kunne være normalt med en liten forverring dagen etter f.eks, men om det varer over flere dager, så ville jeg nok tatt en telefon.

opplevde det samme,men et gikk over,og er ganske normal.

jeg har gått masse til naprapat og blir alltid kanondårlig etter beh.. kvalm,trøtt,sliten og lei.. går over etter ett par tre dager

Det skjer ofte med små barn at de kan bli litt urolige etter behandlinger.
Om det vedvarer ville jeg vurdert å ta en time hos kiropraktor for å få sjekket at det ikke er noe som manuellterapeuten ikke får løst opp i.

Hadde faktisk samme problemet her, fikk "ny" unge etter første behandling, ble verre etter andre gang, selv om han mente at det ble løst opp bedre den gangen enn første.
Har vært hos kiropraktor også, men kun en gang foreløpig. Regner med at hun er litt låst enda, men hun har blitt bedre igjen!

Ganske normalt at det blir verre før det blir bedre!
Tok ofte en dag eller to før vi så bedring [:)]

Ja, her var lisja ofte sur og grinete et par dager etter behandling.
Ho var rett og slett sliten.

Men det merker eg sjøl når eg har vært til f.eks naprapat, då blir eg supersliten sjøl.

Back
Topp