Manuellterapeut Bergen

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Noen i Bergen som har prøvd manuellterapeut og vil anbefale en ??
Har vurdert å ha min lille til dette, bare for å se om det kan hjelpe på soving om kvelden. Da hun ikkje sover om kvelden, og sover heller ikje noe særlig på dagen
 
Var idag med lille hos manuellterapeut..Hun har siden da sovet 2 blunder på over 3 timer og tuller ikke med puppen under amming. Anbefales! men dette var ikke i Bergen,men om du søker på Google etter manuellterapeut og baby kommer det opp en side der det er en oversikt over hvor i landet de med erfaring på barn er og kontaktinformasjon ☺ Lykke til!
 
Var idag med lille hos manuellterapeut..Hun har siden da sovet 2 blunder på over 3 timer og tuller ikke med puppen under amming. Anbefales! men dette var ikke i Bergen,men om du søker på Google etter manuellterapeut og baby kommer det opp en side der det er en oversikt over hvor i landet de med erfaring på barn er og kontaktinformasjon ☺ Lykke til!
Fant en liste. Men var 2-3 klinikker bare i Bergen sentrum. Så tenkte å høre andres erfaring
 
Var med min førstemann hos en mann over gaten for kløverhuset. Ved svaneapoteket. Tror det var 4.etg?? Husker ikke hva han het, men fornøyd med han.
 
Var idag med lille hos manuellterapeut..Hun har siden da sovet 2 blunder på over 3 timer og tuller ikke med puppen under amming. Anbefales! men dette var ikke i Bergen,men om du søker på Google etter manuellterapeut og baby kommer det opp en side der det er en oversikt over hvor i landet de med erfaring på barn er og kontaktinformasjon ☺ Lykke til!
Kan jeg spør hvorfor du gikk til manuellterapaut? Hadde babyen din døvnproblemer? Her sover lille minimalt og jeg er snart desperat!
 
Kan jeg spør hvorfor du gikk til manuellterapaut? Hadde babyen din døvnproblemer? Her sover lille minimalt og jeg er snart desperat!
Egentlig gikk jeg bare fordi jeg ville sjekke om alt var bra..hadde lagt merke til at hun er spenner kroppen når hun gråter. Manuellterapeuten merket som sagt dette med en gang og da fikk jeg spørsmål om hun gulper mye (noe hun gjør) og om hun gråter under amming (noe hun også gjør) alt dette hadde en sammenheng med at hun er stiv i ryggen. Idag har jeg en annen baby..ligger på sofaen og sovner av seg selv..og der har hun lagt nå i 2 timer trudde bare jeg ikke fikk en baby som kunne sovne av seg selv..men det var jo noe som plaget henne.
 
Symptomer på KISS hos spedbarn:
Skjevstilling av hodet. Barnet har en yndlingsside.
Barnet har vansker med å holde hodet i midten (etter tre måneder).
Barnet ligger med hodet bøyd veldig bakover.
Barnet sover kun på den ene siden.
Barnet beveger arm og ben på den ene siden mindre.
Barnets holdning er bøyd som en banan, til siden.
Feilstilling i foten.
Barnet har søvnforstyrrelser og skriker i søvne.
Barnet har øm nakke og reagerer negativt når man berører nakken.
Barnet gnir bakhodet mot underlaget.
Barnet har asymmetrisk form på hode eller ansikt.
Barnet utvikler seg langsommere motorisk enn andre barn.
Barnet skriker mye og er vanskelig å trøste.
Barnet sikler mye.
Barnet kan også være påfallende rolig og sove mye.
Symptomer på KISS/KIDD hos større barn:
Konsentrasjonsvansker
Hodepine
Balanseproblemer
Forsinket motorisk utvikling
Mage- og tarmproblemer
Kilde: kiss-kidd.no
 
Back
Topp