Manuellterapaut

mini84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Vi har merket at lillegutt ikke vil snu hodet sitt helt til høyre, og når han ligger på magen på lekematten så følger høyre skulderen med opp om han skal se til høyre, han har de siste ukene begynt å grine/skrike hver kveld, mye luft i magen, kaver med puppingen også!
så me har vært hos manuellterapaut med han i dag, er veldig glad for at eg bestilte denne timen! Lillegutt har vondt/øm i nakken som har forplanta seg ned i ryggen..stakkers lillegutten min❤️ men han har fått første behandling i dag, og skal tilbake om 2 uker, det kunne gå rundt 7 dager før me merket endring etter behandlingen.
Så godt at slike vondter kan ordnes med behandling :)

Hatt begge mine barn hos manuellterapeut, det er helt fantastisk hvilken forvandlinger de kan få til :D

Hatt begge mine barn hos manuellterapeut, det er helt fantastisk hvilken forvandlinger de kan få til :D
Kan eg spørre hvor mange behandlinger de fekk og evt hvor lang tid det tok før dere merket bedring?

Kan eg spørre hvor mange behandlinger de fekk og evt hvor lang tid det tok før dere merket bedring?
Hadde 3 behandlinger. Hun var en ny baby (veldig lett å ha med og rolig), og aldri var plaget av noe som helst i kroppen i ettertid :D

De kan utføre mirakler! :)

Vi har vært til to behandlinger, og skal en gang til. Hun hadde låsninger i nakken og midt på ryggen. Merket veldig stor forskjell etter første besøk, men ikke så mye etter andre.

Så godt å høre om alle her som merker så stor forskjell på de små :) han hadde en skikkelig skrikerunde i går kveld, men i dag prøvde han å snu seg over på siden, det har han aldri prøvd på før, så håper jo det er fordi han føler seg bedre i nakke og rygg :)

Back
Topp