Manuell vending..

Mandaria

Flørter med forumet
Heeei... Noken her som har barn fra før og gjort manuell vending av ungen pga sete? Hvordan var de?  Lille Gutten min har ennå ikkje snudd seg , og prøver å snu han med akupunktur. Men om de ikkje går seier legene eg ikkje har noke anna valg enn manuell vending.. Syns ikkje de høres noe spes bra ut:/

jeg har ei på jobben min som fikk legen til å vende jente i magen manuelt . Hun sa di fikk det til men at det gjorde veldig vondt for henne. Legene som gjør dette vet sikkert veldig godt hva di driver med , og det er gjo ikke alltid det går heller. Ønsker deg lykke og håper at babyen snur seg snart :)

Belag deg på at det vil gjøre "vondt"[&:][:(][:'(][:@] -mener ikke å skremme deg[:o]

Håper barnet snur seg selv, men vær obs på at selv om vendingen går bra kan barnet snu seg tilbake igjen..

jeg lurer også på dette, for min lå i hodeleie sist jeg var hos JM, men nå har han snudd seg, og jeg har time til UL om 1 1,5 uke. Og JM sa at dersom han lå i seteleie da, skulle jeg få dato for fødsel(???) Trodde de skulle prøve å snu han jeg.... eller...??

Hei!
Min ble snudd ca tre uker før fødsel, og det gikk helt fint!
Man kjenner det, men ikke verre enn at man smiler og ler og sier auuu!
ikke noe å grue seg til.

Lykke til!

Jeg skal trolig gjøre det denne gangen også, og ser ikke mørkt på det.

:)

Godt å høre!
Jeg skal inn på sykehuset mandag for snuforsøk. Snakket med ei trivelig dame på fødeavdelingen i dag, så jeg ser ikke så mørkt på det. Mye bedre med snuforsøk enn setefødsel eller keisersnitt, tenker jeg.

ORIGINAL: termin

Hei!
Min ble snudd ca tre uker før fødsel, og det gikk helt fint!
Man kjenner det, men ikke verre enn at man smiler og ler og sier auuu!
ikke noe å grue seg til.

Lykke til!

Jeg skal trolig gjøre det denne gangen også, og ser ikke mørkt på det.

:)

Jeg fikk vite at jeg fikk bestemme selv om jeg ville at de skulle prøv å snu ungen eller ikke, men da skal det sies at jeg har en ukomplisert fødsel fra før, og dermed så de ikke mørk på en evt setefødsel hos meg. Ulempen ar at de slett ikke tar imot setefødsler på det sykehuset hvor jeg vil føde, så da må jeg evt bytte fødeplass. Jeg har helt panikk for denne snuinga, kan ikke for det, og vet det sikkert er uten grunn å urasjonelt og alt sånt. Klarer bare ikke tanken!! Og ble tatt fullstendig seriøst på dette, helldivis. Alt føles uansett bedre når man bli tatt på alvor, samme hva det er.

Sto i fare for å vurderes for snuing jeg også - nurket lå i seteleie forrige uke, men hadde heldigvis snudd seg riktig vei igjen når jeg kom på sykehuset på mandag for å sjekke det opp. Men jordmor på helsestasjonen sa til meg at jeg hadde et valg selv i forhold til snuing da. Er svært få leger/sykehus som gjør det, og jeg hadde i grunn bestemt meg for å si at jeg ikke ville dersom det skulle komme til at jeg måtte ta et valg. Jeg foretrekker faktisk heller tanken på en setefødsel enn snuing, selv om jeg ikke ser lyst på setefødsel heller. [:)] Men iallefall, om du er usikker på om du vil så tror jeg man alltid har et valg om å la vær, altså...?

eg ser veldig mørkt på vending.. er 50 % at ungen snur seg tilbake om man klarer å vende ungen..
og er en risk for at morkaka løsner el rivner.. skal begynne på blodfortynnende i veke 36.. så eg kommer til å nekte manuell vending, føler at de ikkje er humant i de heile tatt.. men de er jo mi oppfatning:/

Back
Topp