Manuell terapi

Lykkeliten

Glad i forumet
Idag var vi der for å sjekke om alt var bra med vesle prinsessa vår enn så lenge vi ikke har sove noe særlig siden hun kom til verden. Har også blitt anbefalt det siden fødselen var tøff. Jeg angrer ikke et sekund! Det var mye rot bak inakken og låsninger mellom skulderblada og i ryggen. Han synes det var bra av henne å havært så snill som hun har vært for det tyder på hun har det veldig vondt. Hun har ikke fått ut luft heller for det sperrer systemet. Så nå blir det behandling fremover. Er mulig det er derfor vi ikke har fått ammet heller.
Anbefaler alle å sjekke opp om dere har mistake om noe. Var på vei til å avlyse i går men angere ikke på valget vårt :)
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at dere har god erfaring med dette. Håper det fortsetter, og at vesla ikke får vondt lenger, og dere får litt søvn også ;)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Ble du henvist eller ringte du selv? Og hvor mye koster det :)? Men baby er litt grinete og urolig på kvelden. Men sover heldigvis hele natta. Men har lurt på om det kan være noe som plager hu. Synes hu bare blir værre og værre

Ble du henvist eller ringte du selv? Og hvor mye koster det :)? Men baby er litt grinete og urolig på kvelden. Men sover heldigvis hele natta. Men har lurt på om det kan være noe som plager hu. Synes hu bare blir værre og værre
Må bare si at veldig mange babyer er urolig på kvelden. Leste det på ammehjelpen sine sider.. Det er fordi melken er annerledes på kvelden å babyen krever hyppige måltider for å tlfredstille behov..:) Dette har stemt på min baby..:)

Må bare si at veldig mange babyer er urolig på kvelden. Leste det på ammehjelpen sine sider.. Det er fordi melken er annerledes på kvelden å babyen krever hyppige måltider for å tlfredstille behov..:) Dette har stemt på min baby..:)

Det vet jeg :) men hu blir værre og værre og hu har begynt på dagen også "/

Det vet jeg :) men hu blir værre og værre og hu har begynt på dagen også "/
Uffda. Høres kjedelig ut..:) Da ville jeg nok søkt råd hos en manuell terapaut..:)

Jeg ringte selv. Jeg betaler 450 kr timen. Har akurat gått ut døra der igjen nå å prinsessa har det supert! Hun har så mye luft pga at det stoppa opp i rygg / nakke. Han sa det var svært sjeldent så små barn har låsninger da men det har han fått ordnet opp i. Nå er det kun nakken igjen å forhåpentligvis ordner det seg neste gang. Han ville garantere det ville bli en helt ny baby. Han hørte på griningen med at det var luften som gjorde det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

En sjekk villa jeg ha gjort. Er det ikke noe så slipper du å gå dit mere og du trenger ikke å tenke på det igjen :)

Fint du sa dette, slik opplever også jeg vår lille jente. Veldig våken og urolig fra rundt ti til tre om natta... Jeg er i full gang med å bli ett B-menneske :)

Venter ei lita jente den 27. August

Fint du sa dette, slik opplever også jeg vår lille jente. Veldig våken og urolig fra rundt ti til tre om natta... Jeg er i full gang med å bli ett B-menneske :)

Venter ei lita jente den 27. August
hehe..:) Ja, det er en ny sjef i huset.. ja, på kvelden er det mindre melk, men den er liksom mer helmelk da.. om morgenen er den skummetmelk.:)

Jeg ringte selv. Jeg betaler 450 kr timen. Har akurat gått ut døra der igjen nå å prinsessa har det supert! Hun har så mye luft pga at det stoppa opp i rygg / nakke. Han sa det var svært sjeldent så små barn har låsninger da men det har han fått ordnet opp i. Nå er det kun nakken igjen å forhåpentligvis ordner det seg neste gang. Han ville garantere det ville bli en helt ny baby. Han hørte på griningen med at det var luften som gjorde det.

Manuellterapi for babyer er gratis! Hvorfor måtte du betale??

Back
Topp