Manuell terapi

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hatt snuppa hos manuell terapaut jeg vet jo at som regel at de blir verre før de blir bedere.

men hvor lang tid kan det gå før man merker bedring ? hos kiropraktor synes jeg man merker det veldig fort.

Jeg merket bedring med gutten vår dagen etter behandling. Jan var superurolig samme dagen etter beh, men dagen etter var han mye mykere, roligere og ikke så plaget med magevondt. Ble manipulert låsninger i nakke, rygg og bekken.

-=[herq]=-

Jeg merket bedring med gutten vår dagen etter behandling. Jan var superurolig samme dagen etter beh, men dagen etter var han mye mykere, roligere og ikke så plaget med magevondt. Ble manipulert låsninger i nakke, rygg og bekken.

-=[herq]=-
Hun var veldig rolig etter behandlingen, men i dag har det bare vært skriking

Hvordan fant du ut at hun hadde disse plagene? Jenta mi ble født med hofteleddsdysplasi, som viste seg at det ikke var det allikavel. Er derfor veldig opptatt av plager...
hun lå med hodet til en side, likte å ligge på skrå, ville ikke ligge alene lenge om gangen hadde også vondt i magen ( magevondten er blitt borte da ) . så tok henne til kiropraktor som fant låsninger hos henne. så ut som hun likte behandlingen veldig. så fikk jeg anbefalt manuell terapi så jeg prøvde dette .

Back
Topp