Manuell terapaut

Moo

Gift med forumet
Nå har vi vært hos manuell terapaut. Ane har kiss. Han klemte og knakk og Ane hylte og skreik. Håper det hjalp. Merker allerede at hun lettere legger hodet til venstre [:D]

Var det hos en fysio??
Jeg går til kiropraktor og han er 95% fin nå etter to behandlinger. Aldri mer gråting når han får mat og klarer å snu hodet til høyre.
Nå kunne kiropraktor behandle kiss kidd barn da og han gjorde en ting med nakken hans som ville ha tatt over flere behandlinger hos en fysio sa han.

Gruer meg til vi skal, vil ikke se på at William hyler og har det vondt[:(] Men alt for at det skal bli bedre for han, bra det virket på Ane.

Kjempebra [:)][:)]

ORIGINAL: sas

Var det hos en fysio??
Jeg går til kiropraktor og han er 95% fin nå etter to behandlinger. Aldri mer gråting når han får mat og klarer å snu hodet til høyre.
Nå kunne kiropraktor behandle kiss kidd barn da og han gjorde en ting med nakken hans som ville ha tatt over flere behandlinger hos en fysio sa han.

Det het manuell terapaut. en slags kiropraktor tror jeg.

manuell terapaut eller manuell fysioterapaut som det egentlig heter, er en fysioterapaut som har spesialisert seg på å stimulere ved knekking.

Den største forskjellen er at mt bruker å behandle med litt mer dagers pause enn k for å se om kroppen klarer å holde seg der det ble knekket til.
Så er mt gratis mot k som krever lik pris for barn som for voksne.

en uke mellom 2 og 3 behandling er vel en del dagers pause, eller har mt enda flere dager???

Back
Topp