Manuell eller elektrisk brystpumpe ?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Tiden nærmer seg nå og det eneste jeg ikke har kjøpt inn er en brystpumpe. Jeg aner ikke hva som er på markede og om jeg skal gå etter pris eller merke og hva som anbefales av elektrisk eller manuell?

Hva er deres synspunkter og hva skal dere kjøpe inn/ har brukt tidligere?

Jeg hadde begge deler sist, husker ikke helt hvordan det var, men husker jeg brukte den elektriske hjemme, og brukte den manuelle mest når jeg vsr borte. Er helt klart enklest med elektrisk da du slipper å håndpumpe. Jeg lånte av min søster, og skal gjøre det igjen. Begge er avent, har ikke kjennskap til andre merker. Men regner med de fleste er laget på samme måten. Disse kobles direkte på beger som settes i kjøleskap eller fryser, eller direkte til flaske. Usikker på om jeg hadde kjøpt brukt om jeg ikke kjente de. Men disse delene kokes jo på samme måte som flaskene så sånn sett går det vel bare på smak og behag :)

Vet jeg får låne en avent manuell pumpe. Men lurer på om jeg skal kjøpe meg en elektrisk! De ser så greit ut å bare trykke på en knapp ;)

Jeg skal kjøpe elektrisk etter anbefaling fra jordmor og nære venner med små barn. Skal ha medelapumpe.

Har blitt anbefalt Medela pumpe fra apoteket her jeg bor da denne er er lettere å skaffe deler til om noe skjer med den. Ellers så aner jeg ikke forskjellene på de, og tenkte jeg skulle vente med å se behovet rett og slett :)

Elektrisk!
Ikke like lett med manuell pumpe, og for meg tok det lenger tid.

Elektrisk!
Ikke like lett med manuell pumpe, og for meg tok det lenger tid.

Har vurdert å vente til behovet kommer og se ann hva jeg føler for da, har vist mannen hvor det selges slik at han bare kan fyke avgårde å handle ;)

Mannen jobbet innenfor landbruk før han fikk sterke allergier, så syns jeg hører han når jeg sitter i sofaen med elektrisk pumpe :p

Møøøøø :joyful:

Jeg har kjøpt medela elektrisk. Men aner jo ikke hvordan den er, men hadde fått for meg at jeg hadde lyst til å prøve den istedet for avent, så da ble det bare slik:-p

Hadde aldri kjøpt manuell, testet det så vidt sist gang.Hadde Medela elektrisk pumpe sist gang, og blir det samme denne gangen :) Veldig fornøyd med det merket.

Vurderer å kjøpe en brukt medela swing (elektisk) på finn, men klarer ikke heeeeelt å bestemme meg for om det er greit å kjøpe brukt :p Man koker jo bare alle delene så er det jo greit, men det sitter litt i hodet kjenner jeg ;) Litt kjipt å bruke rundt 1500 kroner for noe man kan betale 400 for. Hvertfall når jeg ikke vet hvor mye den blir brukt!

Jeg har kjøpt avent manuel og hadde den sist gang også :) jeg er veldig fornøyd!

Back
Topp