Mannlig jordmor

Jeg vet det er en mannlig jordmor på sykehuset hvor jeg skal føde som er ekstremt engasjert i yrket sitt, og får veldig god kjemi med de fleste kommende mødrene. Så lenge personen er engasjert og vil det beste for meg og barnet, så har ikke kjønnet noe å si for meg! [:)]

Jordmor er et FREDET navn, så det heter IKKE jordfar [:D]
Bare så at noen brukte ordet jordfar, noe som er helt feil og "ikke-eksisterende" [:D]

Jeg vet ikke om jeg ville det jeg faktisk. Jeg tror kanskje det viktigste ville være at det er en person som er rolig, og jeg kan få tillitt til[:)]

Jeg hadde ikke godtatt en mannlig jordmor om det var andre jordmødre til stede. Jeg hadde helt klart bedt om å få en kvinnelig jordmor...
Selv om jeg er helt sikker på at han er flink i jobben sin, så har det ingenting med det å gjøre.
Det er fortsatt en annen mann som sitter der nede mellom bena mine, uff.... Liker ikke tanken på det nei.
Hadde virkelig ikke likt at en mann (som ikke er min kjære) satt foran der nede, hehe, jeg er litt sær sånn men, sånn er det [:)]

ORIGINAL: marihøna30

Vet ikke om jeg hadde brydd meg nos særlig, men mannen hadde nok ikke vært komrortabel med det!

signere her gitt

For meg ville det ikke spilt noen rolle. Jeg har ikke noe problem med mannlige gynekologer heller. For meg er det eneste viktige at jeg har god kjemi med jordmora mi, og at hun eller han fullt ut respekterer mine ønsker. 

Det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt.. Gynekologen min er mann og ser ikke noe problem i det. Sambo hadde heller ikke brydd seg om det var en mannlig jordmor istedenfor en kvinne. [;)]

Back
Topp