Jeg syns det er så vanskelig å finne god informasjon ang dette.
Jeg undrer meg over at mannlig infertilitet ikke blir utredet?
Min mann ble ikke undersøkt på noen måter. Vi fikk heller ikke noen gode råd ang endringer i hverdagen. Dette har vi stort sett googlet oss fram til ( eller jeg...)
Vi har mannlig infertilitet som primær forklaring på barnløshet, uforklarlig som sekundær ( her mener jeg det ikke er så veldig uforklarlig.)
Siste prøven hans kom tilbake med flere celler enn noen gang, men det hjelper jo ikke når motiliteten bare er 17% og progressive er 1%.
Ellers var det 17 mill/ ml, men bare 2 ml tilsammen.
Dere som har partnere med lite svømmere, hvordan så deres prøver ut? Antall, motilitet generell og progressive?
Har deres menn hatt noen utredning?
Har de fått noen råd ang helse o.l?
Vi må ha ICSI. Ingen av mine egg ble befruktet ved ivf.
Kjenner at jeg ikke forstår hvorfor mannen ikke blir undersøkt.
Vi lurer jo veldig på hva årsaken er....
Jeg undrer meg over at mannlig infertilitet ikke blir utredet?
Min mann ble ikke undersøkt på noen måter. Vi fikk heller ikke noen gode råd ang endringer i hverdagen. Dette har vi stort sett googlet oss fram til ( eller jeg...)
Vi har mannlig infertilitet som primær forklaring på barnløshet, uforklarlig som sekundær ( her mener jeg det ikke er så veldig uforklarlig.)
Siste prøven hans kom tilbake med flere celler enn noen gang, men det hjelper jo ikke når motiliteten bare er 17% og progressive er 1%.
Ellers var det 17 mill/ ml, men bare 2 ml tilsammen.
Dere som har partnere med lite svømmere, hvordan så deres prøver ut? Antall, motilitet generell og progressive?
Har deres menn hatt noen utredning?
Har de fått noen råd ang helse o.l?
Vi må ha ICSI. Ingen av mine egg ble befruktet ved ivf.
Kjenner at jeg ikke forstår hvorfor mannen ikke blir undersøkt.
Vi lurer jo veldig på hva årsaken er....