mannfolka

frivillig? passer unger, å koker kaffi [8D]
ufrivillig? alt jeg ber han gjøre, etter litt mas[&:]

ALT og mer enn meg [:D] <3 My Man <3

Her er det jeg som står for husarbeidet =)

Men nå som jeg er gravid med bekkenløsning så spør jeg mer om hjelp.
Han har aldri sagt nei til det da heldigvis :)

han gjør alt jeg gjør.altså vi deler ganske likt på ting,men han tar seg mer av det uttafor huset(måking,ut med søpla ol) og jeg av det inne.

Ingenting !!

Han tar del i det meste her hjemme egentlig, men så har vi vaskehjelp som tar det værste da [:D]

Grei ekteskapsforsikring egentlig.. hehe.

ORIGINAL: Charl0tte

Ingenting !!

[:'(]

setter av og til inn i oppvaskmaskina og tar ut igjen, rydder bordet etter middag, støvsuger, henter ved og tenner opp, kan finne på å henge opp klær men har ikke anelse hvordan man setter på vaskemaskina ;) Ellers er han flinkt til å rydde, og rote! Jeg synes mannen min er flink!
Bleieskift, stell, mating og legging er det en selvfølge at vi bytter på også [:)]

Måker snø, klipper gresset, beiser, pusser opp, skrur sammen møbler, henger opp lamper/hyller/div, pusser opp... selvfølgelig gjør han ikke dette hver dag, men hver GANG det må gjøres... I tillegg hjelper han til med klesvask, støvsuging, matlaging, og andre ting jeg ikke rekker over... Og han deltar like mye som meg når det gjelder barnet (leke, mate, stelle osv). [:)]

Det meste!
Men han har fått hovedansvaret for vasking av dassen[:D]

Og han sier: "jeg gjør det gjerne jeg! Har vært i army'n vøtt!" 

[8|]

Vi gjør sånn ca like mye .. Men han vasker ikke klær, eller bretter dem [8D] Men det er helt greit.. Han er VELDIG flink til å gjøre litt husarbeid her og der hele tiden [:)] Og lager mat titt og ofte osv [:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Men støvsuge, vaske og henge opp tøy liker jeg best å gjøre selv[:D]

vasker bad/do hver helg, støvsuger, tar ut og setter inn i oppvaskmaskinen, henter ved, rydder litt barneleker... ellers gjør han vel det jeg spør han om.......til sin tid [;)]

I det siste har han ikke gjort kjempemye av dette da, men det er fordi han har på egenhånd (han er tømrer) bygd på huset vårt 70kvadratm. Dette ila 4mnd i tillegg til full jobb, gravid sambo (altså meg) med hyperemesis og en aktiv 2åring.
Stue, 3 soverom og 1 hobbyrom sto innflyttingsklart før jul. Så flink er han jammen meg ja

så godt å se at det er andre som er like heldige som meg...eneste han ikke gjør er åvaske mine og snuppas klær (etter oen uhell) og  brette klær -han blir sur når jeg tar om-brett på mine og snuppas klær...[8D]

Back
Topp