Mannfolka må styre!

HAHAHAHA

"Dersom det er slik det skal vere, kan vi like godt vere ungkarar og ete boksmat..."
Enjoy 

jeg vil bare styre hjemme jeg, og det gjør jeg - så da er jeg fornøyd...

Dollface skrev:

Jeg tror ikke han vil at kvinner skal styre hjemme heller. De skal nok bare varme opp boksmaten til mannen sin!

*lykkeligst* skrev:

Dollface skrev:

Jeg tror ikke han vil at kvinner skal styre hjemme heller. De skal nok bare varme opp boksmaten til mannen sin!

Da er det jaggu godt han ikke er gift med meg, for her er det dårlig med boksemat 

Wohoo, godt det ikke er jeg som er gift med han, åpner avisa og leser det fantastiske innlegget. Idiotiske mannfolk.

Dollface skrev:
HAHAHAHA

"Dersom det er slik det skal vere, kan vi like godt vere ungkarar og ete boksmat..."
Enjoy 

Tenker at med en sånn holdning så passer han best som ungkar som spiser boksmat!

¤Woolfmother¤ skrev:

Dollface skrev:
HAHAHAHA

Enjoy 

Tenker at med en sånn holdning så passer han best som ungkar som spiser boksmat!

SIGN!!

Jøss... Hvor fant du dette hen?

Ja, nei, det beste for alle ville jo ha vært om vi damer satt hjemme og ventet på mannen med undertøy med fransk åpning, klare for alt. Om vi kun hadde vært fødemaskiner og levende støvsugere, det er det som hadde vært det beste.. Helst skulle vi ikke hatt stemmerett heller og iallefall ikke rett til en utdannelse, annet enn sånne kvinneyrker da, så klart..
Fy søren, hvis ikke damer kan nøye seg med å leve i skyggen av menn så melder jeg meg ut azz, av alt lizm!

Haha stakkars lille mann, han klarer ikke å styre kona si :p

Back
Topp