Mannfolka deres da...

Han er veldig flink.. Gjør mer husarbeid, står opp med ungene og er bare good tvers igjennom.. Men det har han alltid vært <3

Dere er heldige som har mannfolka hjemme hos dere, min er hjemme i Tyskland igjen og må jobbe opp litt føre han flytter hit til oss :) Skulle ønske han var her og kunne hjelpe meg litt og gjerne ta en tusle tur med bikkja også ;) Heldigvis så har jeg en stor flott hund som er ganske så aktiv, men han skjønner når mor ikke er helt i slaget, da kommer han og snuser på brystene og magen min, så legger han seg på gulvet eller i senga si og følger med på matmor :)

Sitter å sipper når jeg leser dere som har flinke og hjelpsomme menn hjemme :*( For her må alt gjøres selv uansett form, humør og alt. Og med to barn som skal hit og dit og jobb så blir det litt mye til tider :/ Men vet at hvis mannen min hadde vært hjemme så har han hjelpet mye til :) Så må bare holde ut i 3-4 månder til han flytter hjem :)

Da blir det så dårlig stemning, ikke verdt det :p jeg ligger i senga nå, sto opp med vesla i 4 tiden i natt, og i dag ca 08.15. Når jeg sa til sambo at jeg går å legger meg litt pga kvalmen fikk jeg til svar: Ahh.. Jeg visste det kom til å bli sånn, derfor jeg ville vente!!! Å da tenker jeg, vente på hva da? Til vesla er så stor at han ikke trenger å passe på henne? Om 7 år da? Herregud for et mannfolk jeg har!!! :p

Hehe.. det der er som å beskrive gubbisen her også! :P Han ville helst ha venta litt til før nr 2 kom visstnok..

Back
Topp