Mannfolka deres da...

BabyApril2014

Blir kjent med forumet
Hvordan tar di det?
Er de behjelpelige med evt tidligere unger, husarbeid osv, nå mens den tyngste kvalme tiden står på hos dere?!

I dag våknet til en smule aktiv unge, hatt en lang og uggen natt, og mannen har blitt vekket mye av sin eldste jente i natt, men allikevel passer han på at jeg får i meg frokost, som han laget, og så tar med unger og hunden ut av hus og maser på at jeg skal slappe av!

Han er veldig redd for at jeg skal miste, så her er det ro og fred

Min fantastiske mann <3

Ja en liten unnskyldning for og lage en herlig skryte tråd...hehe :)

Slik er ikke min mann for å si det sånn! Skal helst ikke hjelpe til i det held tatt :(

Ikke om du smeller m pisken og kommanderer han rundt?! :P
Da blir det så dårlig stemning, ikke verdt det :P jeg ligger i senga nå, sto opp med vesla i 4 tiden i natt, og i dag ca 08.15. Når jeg sa til sambo at jeg går å legger meg litt pga kvalmen fikk jeg til svar: Ahh.. Jeg visste det kom til å bli sånn, derfor jeg ville vente!!! Å da tenker jeg, vente på hva da? Til vesla er så stor at han ikke trenger å passe på henne? Om 7 år da? Herregud for et mannfolk jeg har!!! :P

Samboeren min gleder seg veldig, og er veldig grei med meg nå når kvalmen står på.
Han hadde lest på et pappaforum at noen menn hadde fått en "ildsprutende drage" i hjemmet, ikke en kjæreste, så han venta seg sikkert det værste, hehe! Han hjelper til hjemme, og er veldig sympatisk.
Så, så langt kan jeg ikke klage på han, og er veldig spent på hvordan han takler de resterende månedene:P

Jeg.er ikke kvalm, men er hormonel, og blir lett sur og lei meg.
Man kan vel si det slik at sambo gjør det ikke lett for meg, irriterter med vilje. I går ble han sendt ut av huset, i dag ble han sendt ut av soverommet. Dette kan jo se ut til å bli et hyggelig svangerskap.

gubben min er mye borte i 14 dager av gangen, noen ganger 3 uker. Så når han er hjemme hjelper han veldig til. vil jeg ta meg en lur midt på dagen er ikke det noe problem. :-)

Så heldig du er:-) min er ganske snill:-) våre barn er 7 og snart 9 så de greier det meste selv,men han er veldig obs på bæring ol:-) jeg blir hanske lett irritert om dagen og det tror jeg kanskje han syns er litt slitsomt. Han sa hvertfall at jeg kunne prøve å ikke være så sur:-p

Min mann er veldig hjelpsom, men han er fortiden langt langt borte. Jobber borte 1.mnd i slengen.
Han har faktisk ikke vært hjemme enda mens vi viste jeg var gravid :p
Takk Gud for barnehage, og at jeg har 1.mnd fri fra jobben akkurat nå!
Kjører 3-åringen i barnehagen,så drar jeg rett hjem å legger meg. Denne helga blir d desverre mye barne tv og tegnefilm, gjeld å overleve frem til mandag :D

Tja, han hjelper til hvis han får beskjed om det:p det har vært et problem gjennom hele forholdet vårt at han ikke gjør en dritt hjemme. Han er vokst opp i et skikkelig 50 talls hjem der alle huslige sysler er kvinnejobb. Han har blitt bedre, men det hadde vært så godt om han kunne gjort ting uten at jeg må mase:mad:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Hvordan tar di det?
Er de behjelpelige med evt tidligere unger, husarbeid osv, nå mens den tyngste kvalme tiden står på hos dere?!

I dag våknet til en smule aktiv unge, hatt en lang og uggen natt, og mannen har blitt vekket mye av sin eldste jente i natt, men allikevel passer han på at jeg får i meg frokost, som han laget, og så tar med unger og hunden ut av hus og maser på at jeg skal slappe av!

Min fantastiske mann <3

Så heldig du er! Min prøver så godt han kan,men han er mye ute/vekke pga vi bor på gård..
Fikk et hint i dag om at jeg måtte ta meg sammen,da jeg begynte å grine fordi han lukta så godt..haha...hormoneeeell....

Samboeren er alltid snill og gjør masse i huset og med barna, så trenger ikke noe mer enn vanlig. Har ikke noe plager ennå da, og satser på jeg ikke får noen heller, slik som sist :)

Jeg er temmelig hormonell, blir lett sur, irritert og lei meg. En spøk er ikke alltid en spøk lenger :scared001 Han selv forstår ikke helt problemet og synes jeg er temmelig urimelig til tider.. her en dag parodierte han etter meg... " Åh.. jeg er bittelitt gravid, pass deg ellers klikker jeg på deg"... er vel ikke nødvendig å si at det var akkurat det som skjedde :laughing001

Blir så :angry5 noen ganger.. bare fordi de ikke har gått opp for ham at jeg er gravid, så skal jeg heller ikke affekteres liksom? Jeg har liksom ikke lov å være dårlig, hormonell eller gråte fordi vi ikke fikk handlet papp tallerker på OBS før jeg har babymage å vise frem?? Det har blitt en del småkrangling fordi jeg overreagerer hehe :smiley-angry026 ... men samtidig så vet han akkurat hvor knappene trykker hen.......

Min er som alltid veldig god, snill og rolig. Vi har det veldig fint :)

Vi har ikke barn, men vi har en hund og siden jeg ikke har så mange plager (heldigvis) enda så fungerer jeg normalt. Går våre faste turer med hunden, jobb osv. Har bare hvilt meg litt ekstra i det siste.

Han er som meg, nysgjerrig og spent :)

Jeg er temmelig hormonell, blir lett sur, irritert og lei meg. En spøk er ikke alltid en spøk lenger :scared001 Han selv forstår ikke helt problemet og synes jeg er temmelig urimelig til tider.. her en dag parodierte han etter meg... " Åh.. jeg er bittelitt gravid, pass deg ellers klikker jeg på deg"... er vel ikke nødvendig å si at det var akkurat det som skjedde :laughing001

Blir så :angry5 noen ganger.. bare fordi de ikke har gått opp for ham at jeg er gravid, så skal jeg heller ikke affekteres liksom? Jeg har liksom ikke lov å være dårlig, hormonell eller gråte fordi vi ikke fikk handlet papp tallerker på OBS før jeg har babymage å vise frem?? Det har blitt en del småkrangling fordi jeg overreagerer hehe :smiley-angry026 ... men samtidig så vet han akkurat hvor knappene trykker hen.......
Høres ganske likt ut som her.

Min har skaffet seg ekstrajobb, rydder og styrer på og er nok mer hormonell enn meg, håper det gir seg snart :p

Termin 08.04.14! :D

Min er veldig forståelsesfull og snill. Gjør det han kan for å gjøre hverdagen enklere for meg. Han lager middag, støvsuger og står opp med barna.. Jeg gjør selvfølgelig mye jeg også, men nå som kvalmen er kommet for fullt ber han meg holde meg mest mulig i ro.. Deilig å vite at han forstår meg! :)

Hvordan tar di det?

I dag våknet til en smule aktiv unge, hatt en lang og uggen natt, og mannen har blitt vekket mye av sin eldste jente i natt, men allikevel passer han på at jeg får i meg frokost, som han laget, og så tar med unger og hunden ut av hus og maser på at jeg skal slappe av! Så flink han er da, det er jo deilig :) Jeg syns det går veldig bra her og. Får den hjelpen og avlastningen jeg trenger føler jeg. Selv om han vanligvis ikke gjør så mye som meg hjemme hjelper han til og gjør så godt han kan.

Min fantastiske mann <3

Min er også veldig flink til å la meg få sitte i ro i noen minutter innimellom. Han ser heldigvis når jeg blir sliten og uvel. Men med 3 små unger og alt som følger med av rot og styr og våken-netter og tidlige morgener, så sliter det jo på ham også. Men vi får det til å gå rundt sammen :)

Back
Topp