BabyApril2014
Blir kjent med forumet
Hvordan tar di det?
Er de behjelpelige med evt tidligere unger, husarbeid osv, nå mens den tyngste kvalme tiden står på hos dere?!
I dag våknet til en smule aktiv unge, hatt en lang og uggen natt, og mannen har blitt vekket mye av sin eldste jente i natt, men allikevel passer han på at jeg får i meg frokost, som han laget, og så tar med unger og hunden ut av hus og maser på at jeg skal slappe av!
Han er veldig redd for at jeg skal miste, så her er det ro og fred
Min fantastiske mann <3
Ja en liten unnskyldning for og lage en herlig skryte tråd...hehe
Er de behjelpelige med evt tidligere unger, husarbeid osv, nå mens den tyngste kvalme tiden står på hos dere?!
I dag våknet til en smule aktiv unge, hatt en lang og uggen natt, og mannen har blitt vekket mye av sin eldste jente i natt, men allikevel passer han på at jeg får i meg frokost, som han laget, og så tar med unger og hunden ut av hus og maser på at jeg skal slappe av!
Han er veldig redd for at jeg skal miste, så her er det ro og fred
Min fantastiske mann <3
Ja en liten unnskyldning for og lage en herlig skryte tråd...hehe
Han selv forstår ikke helt problemet og synes jeg er temmelig urimelig til tider.. her en dag parodierte han etter meg... " Åh.. jeg er bittelitt gravid, pass deg ellers klikker jeg på deg"... er vel ikke nødvendig å si at det var akkurat det som skjedde 
... men samtidig så vet han akkurat hvor knappene trykker hen.......