mannfolk!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
:p her kan gubben irritere en stein hvis han vil! :p
Jeg prøver å handle inn litt energi drikke/smoothie/nøtter o.l som jeg tenkte ha med meg til fødselen og etterpå (synes ikke det er så godt med skiver hele tiden).. MEN hver morgen våkner jeg, ser i kjøleskapet, og der har han enten kost seg med det på kvelden, eller tatt med seg på jobb på morningen..... HYYYYYYYL!!!!! Irriterende?? JA

Putt det i en boks og be han ligge langt unna!!!!!

Putt det i en boks og be han ligge langt unna!!!!!
ja, men burde jo absolutt slippe å "gjemme" d vekk....... :p blir en alvorsprat i ettermiddag tror eg.. For d nærmer seg jo veldig nå, og vil ikke risikere reise inn på nattestid (som med de 2 andre) og ingen bensinstasjon åpen!! :o

Trur det er eit mannfolksyndrom ja:P her gjemmer eg unna ting som eg ikkje vil ska bli spist før bestemte dager. Mannen er fult klar øve at eg gjer da og til hans eiga beste :P

Jeg har gjemt det i lokket på fødebaggen jeg :) Kommer ikke til å være kaldt når jeg trenger det uansett :)

Har pakket mitt i fødebagen jeg ;) energidrikk får han svippe innom å kjøpe på sykehuset eller på vei dit ;)

Her er det mannen som selv har handlet det inn, og det ligger samlet i en pose i kjøleskapet sånn at det er lett å ta det med seg.

Så bare be han gå innom butikken på vei hjem og kjøpe de tingene du vil ha, og oppbevar det i posen :)

Haha, måtte le litt nå dessverre.

Stemmer for å gjemme det vekk, evt. skrive en lapp med klar beskjed og legge på toppen. Om han så spiser/drikker, ja da får du gi han en ordentlig smak av hva hormoner kan gjøre ved gravid kvinne ;)

Hehe, noen som liker det du kjøper ja:)
ja, d er bare SÅ irriterende..... snopegal mann når han er alene... :P og dette var jo ikke akkurat snacks liksom....

Ha, ha, så typisk mannfolk! Her har han som oftest ikke lyst på noe hvis jeg foreslår å kjøpe noe godteri/snacks, men den som desperat går gjennom matskap/kjøleskap/fryser etter noe å stappe i seg på kveldstid er han. Ikke få ganger jeg har kjøpt inn noe som jeg skal bruke til noe spesielt, som plutselig er "vekke" når jeg skal bruke det. Men kjøpe inn igjen nytt gidder han ikke (hvis jeg ikke ber han om det) :-)

Ha, ha, så typisk mannfolk! Her har han som oftest ikke lyst på noe hvis jeg foreslår å kjøpe noe godteri/snacks, men den som desperat går gjennom matskap/kjøleskap/fryser etter noe å stappe i seg på kveldstid er han. Ikke få ganger jeg har kjøpt inn noe som jeg skal bruke til noe spesielt, som plutselig er "vekke" når jeg skal bruke det. Men kjøpe inn igjen nytt gidder han ikke (hvis jeg ikke ber han om det) :)
haha, kjenner meg sååå igjen i den! :P i går var vi å handlet SAMMEN! og ga han klar beskjed at han burde kjøpe noe å ha på lur han også! for mitt får han ikke ta under fødselen ;) men såg i dag når jeg sto opp at igjen, så har han drukket energidrikken... (sin vel å merke).... haha

Han har allerede drukket opp energidrikken som er kjøpt til fødsel to ganger, så etter streng beskjed om å ikke røre har de nå fått ligge urørt noen dager.

Sniker fra februar, her var det også en som stadig forsynte seg av godsakene som skulle i fødebagen! Det endte med at han (på eget initiativ!) kjøpte en handlepose full av Powerade og snacks og satte i bilen - så slapp han å bli fristet hver gang han åpnet kjøleskapet :-D

Må det være på kjøla? Jeg pakket alt snacks rett i fødebagen

Back
Topp