Mannfolk

siqveland

Blir kjent med forumet
K faaaaa*n e d me mannfolk nå dei har vondt å skada seg???????e jo ingen så har så vondt så dei å hvertfall ingen så har skada seg sånn så dei har/jort d sama så dei!grrrrrrr

He he. Har mannen din slått seg litt. :p

Min har heldigvis eit snev av sjølironi og seier sjøl at "når mannfolk blir sjuke, blir vi skikkelig sjuke"..:p og han har oppriktig lurt på om mannfolk kanskje blir sjukare enn damer, at dei tåler sjukdom dårligere enn oss..
Sjøl trur eg forskjellen ligger i kor sjuke vi tillater oss å bli.

huff, kjenner det godt igjen hehe, eksen her kunne ikke smøre brødskivene sine selv når han skar seg i tommelen for et års tid siden :p

Men, jeg mistenker faktisk at den mannlige delen av befolkningen blir sykere enn den kvinnelige, ser det godt på ungene her, de to eldste vel og merke, de kan ha akkurat like mye feber ol, men han er som regel en god del sykere enn henne.

Kvinner er beintøffe, vet dere ;)

Kvinner er beintøffe, vet dere ;)
Uten tvil. Er vel evolusjonen.. kvinner sin kropp må bli betre rusta, fordi i gamle dager når kvinner og menn blei akkurat like sjuke, måtte damene likevel ta seg av oppgåvene sine (enda dei var like sjuke som mannfolka). Så då sørga evolusjonen for at egoistiske mannfolk berre kan fortsette å vere like sjuke, mens vi kvinner sleppe hakket billigere unna ;)

Uten tvil. Er vel evolusjonen.. kvinner sin kropp må bli betre rusta, fordi i gamle dager når kvinner og menn blei akkurat like sjuke, måtte damene likevel ta seg av oppgåvene sine (enda dei var like sjuke som mannfolka). Så då sørga evolusjonen for at egoistiske mannfolk berre kan fortsette å vere like sjuke, mens vi kvinner sleppe hakket billigere unna ;)
Haha, ja! Og så er det nok litt karma også ;)

In your face, mannfolk! Pappa er utvikla seg i positiv retning, så evolusjonen gjer noko med saka :p eg holder på å besvime dersom eg har høg feber, pappa vasker gulvet :p

He he. Har mannen din slått seg litt. :p
Ja stakkars...eg sprang fader heila helgå som ein stokken gris for han...i tillegg t å ta mg av mini å husvask å alt som fylle me....dritsure heila helgå for an hadde så vondt...men så fort d va andre der så heiv an krykkene å jekk liga fint på foten ijen:O e d muligt spør du mg?:O

Blei seint svar for eg sprang for denne her mannen min heila helgå som dokk ser i den andre kommentaren;-)

In your face, mannfolk! Pappa er utvikla seg i positiv retning, så evolusjonen gjer noko med saka :p eg holder på å besvime dersom eg har høg feber, pappa vasker gulvet :p
I vårs familie e d far å bror min så ligge nå d e feber osv mens eg å mor jr alt så me pleie:-P har kansje enn kvil midt på dagen men d e alt:-) mor går i fjose sama kor ringe u e:-)

I vårs familie e d far å bror min så ligge nå d e feber osv mens eg å mor jr alt så me pleie:-P har kansje enn kvil midt på dagen men d e alt:-) mor går i fjose sama kor ringe u e:-)
Ikkje verst :) får eg feberen ned, kan eg fungere noke lunde. Men mens feberen står på blir rommet veldig lyst... Eller veldig mørkprikkete. Heldigvis bruker kroppen lang tid på å besvime. Kan "presse" den i 5-10 min, og så må eg sette meg ned :P

Ikkje verst :) får eg feberen ned, kan eg fungere noke lunde. Men mens feberen står på blir rommet veldig lyst... Eller veldig mørkprikkete. Heldigvis bruker kroppen lang tid på å besvime. Kan "presse" den i 5-10 min, og så må eg sette meg ned :P
Kan eg spør kor du e fra?:-P hihi

Back
Topp