Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten tvil. Er vel evolusjonen.. kvinner sin kropp må bli betre rusta, fordi i gamle dager når kvinner og menn blei akkurat like sjuke, måtte damene likevel ta seg av oppgåvene sine (enda dei var like sjuke som mannfolka). Så då sørga evolusjonen for at egoistiske mannfolk berre kan fortsette å vere like sjuke, mens vi kvinner sleppe hakket billigere unnaKvinner er beintøffe, vet dere![]()
Haha, ja! Og så er det nok litt karma ogsåUten tvil. Er vel evolusjonen.. kvinner sin kropp må bli betre rusta, fordi i gamle dager når kvinner og menn blei akkurat like sjuke, måtte damene likevel ta seg av oppgåvene sine (enda dei var like sjuke som mannfolka). Så då sørga evolusjonen for at egoistiske mannfolk berre kan fortsette å vere like sjuke, mens vi kvinner sleppe hakket billigere unna![]()
Haha, ja! Og så er det nok litt karma også![]()
Ja stakkars...eg sprang fader heila helgå som ein stokken gris for han...i tillegg t å ta mg av mini å husvask å alt som fylle me....dritsure heila helgå for an hadde så vondt...men så fort d va andre der så heiv an krykkene å jekk liga fint på foten ijen:O e d muligt spør du mg?:OHe he. Har mannen din slått seg litt.![]()
I vårs familie e d far å bror min så ligge nå d e feber osv mens eg å mor jr alt så me pleieIn your face, mannfolk! Pappa er utvikla seg i positiv retning, så evolusjonen gjer noko med sakaeg holder på å besvime dersom eg har høg feber, pappa vasker gulvet
![]()
Ikkje verstI vårs familie e d far å bror min så ligge nå d e feber osv mens eg å mor jr alt så me pleiehar kansje enn kvil midt på dagen men d e alt
mor går i fjose sama kor ringe u e
![]()
Kan eg spør kor du e fra?Ikkje verstfår eg feberen ned, kan eg fungere noke lunde. Men mens feberen står på blir rommet veldig lyst... Eller veldig mørkprikkete. Heldigvis bruker kroppen lang tid på å besvime. Kan "presse" den i 5-10 min, og så må eg sette meg ned
![]()
Sunnfjord i sogn og fjordaneKan eg spør kor du e fra?hihi