mannfolk

idamor4

Flørter med forumet
hei folkens

Jeg lurer på om flere der ute føler det slik...jeg har veeldige humørsvingninger, blir fort trist og lei og er mye sur, uheldigvis går dette utover samboeren min.. å han klager da naturligvis på meg..og sier at å være gravid er INGEN unnskyldning for disse humørsvingningene og dette... jeg blir bare så opgitt for han skal være så "hard"!!! Flere som har det slikt?????

Klem til dere

Merker at det sliter litt på mannen min også, men han er heldigvis ganske forståelsesfull :)

Mannen min var heldigvis forberedt for jeg hadde mine humørsvingninger sist også. Men kjenner det er ekstra ille nå som jeg er konstant trøtt :-P

Kan forstå din frustrasjon. Det er ikke lett for mannfolkene når det er mye humørsvingninger på spissen :) Jeg har veldig humørsvingninger, og det går også bare på min samboer. Han tar imot alt... Dette er vår første barn, så han har fått med seg at dette kan være litt harde tider. Men snakk med mannen din :) At du trenger mye kjærlighet og kos.. og du skal jo nyte svangerskapet også :) Han må nok bare bite tennene sammen og støtte deg gjennom dette.. Det er jo barnet deres som kommer :) Så snakk med din mann når du er rolig, og si det til han at det er faktisk ikke mening alltid å være i fyr og flamme. Og dette er helt normalt.. hehe Jeg bjeffer og gnager på min samboer hele tiden og diskuterer og kan fyre meg opp for ingen ting. Han tar det med ett smil og sier at jeg forstår at du er gravid jenta mi :)
Så jeg ønsker deg en kjempe fin svangerskap og ønsker deg masse lykke til :)

Har en kjempe fin støttende mann som regel :) spørs jo selvsagt på han også, men vi begge prøver å holde humøret til den andre oppe litt så selvom jeg har humørsvingninger så greier vi det bra :) 
Hjelper å snakke om det, nå pleier han å ta ting med et smil og lurer på hvordan baby'en har det :)

Her sliter jeg med at jeg blir så alt for fort irritert og hissig, var det med første også. Men nå er det nok enda verre for lillegutt krever sitt. Så gjett om samboer får gjennomgå. Han klager en del, tror ikke alltid han husker at det er pga graviditeten. For jeg blir jo sur for alt... Senest i dag for at han hadde lagt ostehøvelen i oppvaskmaskinen, når jeg skulle bruke den. Og det pleier jeg jo ikke å bli til vanlig...

Og jeg syns jeg jo han kunne vært enda flinkere, bedre og mer forståelsesfull, men skjønner at det ikke er like lett hele tiden også! Håper hormonene roer seg litt snart...

Jeg blir lett sur og grinete ja og har veldig humørsvingninger, men mannen er veldig forståelsesfull og klager aldri.
Og som oftest skjønner jeg at jeg har trådd over streken og ber om undskyldning.

Eneste jeg merker er at jeg gråter lettere og spesielt nåe andre gråter (på tv). Sambo bare ler litt av meg av og til

Back
Topp