Mannfolk

PersilleLille

Glad i forumet
Har vært mye tull med meg og bf til babyen i magen..men igår ble vi enige om å ikke ha så mye kontakt...det klarer jeg ikke...han er so over me liksom, men idag har jeg allerede fått 3 meldinger av han!!!
What the fuck liksom??
Vil han ha kontakt med meg eller ikke? eller prøver han å få meg rundt lille fingeren igjen...?
Kjenner jeg blir så forvirra..
Jeg har ikke svart på meldingene, og har ikke tenkt å gjøre det heller..
Assholen!!!![:@][:@]

Legg mobilen hjemme og gå på cafe med gode veninner.....

huff han bare leker med deg.. nå kan jo ikke jeg si det med 100% sikkerhet men virker sån.. for å se hvor desperat du er

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

uff, jeg hadde håpet du droppet han, etter den forrige tråden.  han bare leker med deg virker det som. ikke la deg lure, du er mer verdt enn som så.

han leker nok dessverre bare med deg,og vil vite at du er der,bare han sier et pip! been there done that!! [>:]

han bare leker med deg!!
Nei,IKKE svar! Ring noen venninder, legg igjen mobilen hjeme og gå deg en tur ut på kafè eller shopping eller noe..

Det virker som han vil ha det i pose og sekk og DET skal du ikke godta !! Du er gravid med hans barn, du har ikke tida til å holde på å "leke" på den måten... Eller JEG hadde iallefall ikke hatt tida til det!!

Bare vær sterk nå og dritt i den fyren en stund...[:)]

ORIGINAL: Zera

han bare leker med deg!!
Nei,IKKE svar! Ring noen venninder, legg igjen mobilen hjeme og gå deg en tur ut på kafè eller shopping eller noe..

Det virker som han vil ha det i pose og sekk og DET skal du ikke godta !! Du er gravid med hans barn, du har ikke tida til å holde på å "leke" på den måten... Eller JEG hadde iallefall ikke hatt tida til det!!

Bare vær sterk nå og dritt i den fyren en stund...[:)]

nei jeg svarer han ikke..Han har prøvd å ringe også noen ganger nå...
Kan han ikke bare la meg være i fred?

Årh...dushbag altså!!!!!

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

uff, jeg hadde håpet du droppet han, etter den forrige tråden.  han bare leker med deg virker det som. ikke la deg lure, du er mer verdt enn som så.

har droppa han...men det er så plagsomt at han sender melding og ringer nå...[X(]

Back
Topp