Azoria
Gift med forumet
På fredag skal på UL. Samtidig er det fotografering i barnehagen. Fotograferinga begynner kl 9. UL er i tønsberg kl 10.40 og vi skal til Fame fotografene i tønsberg kl 14... Linnea går ikke i barnehagen på fredag. Har spurt barnehagen om når hun kan bli tatt bilder av slik at vi kanskje rekker det. Har ikke fått noe svar. Disse barnehagebildene er fryktelig viktige for min mann.. Så har jeg spurt om han kunne få lånt bilen til foreldrene hans, det var visst vanskelig. Så spurte jeg om han kunne fikse barnevakt sånn at Linnea ikke trengte å være med på UL. Morra hans er sykemeldt pga ene armen og søstera hans tar gjerne en dag fri for å passe henne.
Har han fått med seg NOE jeg har sagt!? nei! Nå ble jeg forbanna og sa han kunne bli hjemme og ta Linnea til bildetagning i barnehagen så drar jeg på UL alene. Så får de komme etter til fotografen. Har snakka om det her en måned nå, men det går faen ikke inn [:@][:@] I hans hode er det jo ikke noe problem å spontant dukke opp i barnehagen, få tatt bilder når det passer han. Samtidig fullstendig problemløst å ha med en toåring på UL. Det tar jo bare 5 minutter... (Linnea sin gjorde det pga ei megge av en jordmor). GAAAAAAAAAAAAAH!
Jeg vil jo ikke dra på UL alene [:(][:(][:(]
Har han fått med seg NOE jeg har sagt!? nei! Nå ble jeg forbanna og sa han kunne bli hjemme og ta Linnea til bildetagning i barnehagen så drar jeg på UL alene. Så får de komme etter til fotografen. Har snakka om det her en måned nå, men det går faen ikke inn [:@][:@] I hans hode er det jo ikke noe problem å spontant dukke opp i barnehagen, få tatt bilder når det passer han. Samtidig fullstendig problemløst å ha med en toåring på UL. Det tar jo bare 5 minutter... (Linnea sin gjorde det pga ei megge av en jordmor). GAAAAAAAAAAAAAH!
Jeg vil jo ikke dra på UL alene [:(][:(][:(]